Tulla08 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 sliter med tanken på å ha barnevakt til baby? Min mor har vel passet ho noen timer til sammen... Ellers har svigers kun gått tur med ho... Men orker ikke la noen passe ho. Kommer jo ikke til å kose meg med fri... Kommer bare til å tenke på hvordan ho har det og om de passer godt nok på ho... Stoler på min mor. Hun kunne forsåvidt fått lov, men da vet jeg svigers hadde mast enda mer om hvorfor ikke hun får lov når min mor får... Hmmm... Noen som har det på samme måte? Og ja, jeg er overhysterisk og alt det der... Men det er bare sånn... Mammahormonene har tatt overhånd... :-)
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har latt mamma passe snupps mens jeg var i byen i 2 timer på shopping. Snupps var god og mett og sov da jeg dro og sov da jeg kom hjem. Mamma var nesten skuffa over at hun ikke var no våken. hehe.. Men jeg kjente det klødde i fingrene etter å komme meg hjem til snupps og hadde veldig lyst å ringe hjem å høre om det gikk bra. er vel mammahormoner her og. Vi snakker om å dra på hyttetur en helg i mars og da må vi evt få noen til å passe henne en hel helg, er litt spent på hvordan det evt går (for min del). Akkurat nå tenker jeg at det hadde vært veldig deilig, men kommer sikkert til å ombestemme meg når det nærmer seg.
MiaKristin Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Hei jeg har det helt motsatt, har ingen problem me å la mine foreldre eller svigers passe poden. Jeg og min kjære dro på langhelg til London da minsten var 5 mnd. Så jeg kan ikke gi deg råd i grunn. Men det jeg ville si var, at om du ikke føler deg komfortabel med det så ikke press deg selv til det. Når du først har noen timer/dager fri så er jo meningen at du skal kunne kose deg:) Begynn i det små kanskje? Prøve seg frem. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå