Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Min 2 mnd gamle gutt ha liten, veldig liten tiss. pumgen er skrumpet til en tørket valnøtt og tissen nesten ikke utenpå. Har begynt på babysvømming og alle andre har større, vanlige tisser. Noen flere?? Skjønner dette er sert, men jeg er redd for han kan bli mobbet senere og det vil jeg ikke...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hm...skjønner du tenker tanken, men det er ikke bevist noen sammenheng mellom liten tiss som barn gir det samme som voksen! Ta det helt med ro. Og junior hos oss har også en liten valnøtt til pung... og en liten "snabb" over. Jeg tenker at det er ingenting jeg kan gjøre fra eller til, annet enn å bekymre meg. Tenker jeg skyver på hele problemet til han er litt større.....
NormaJean Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 hvis din sønn virkelig har mikro penis så er det behandlinger for han! Har han mye fettvev rundt penis? Der kan ofte gjøre at penis "forsvinner" litt. Hvis du er bekymret så er det bare å få en henvisning av fastlegen til plastik kirurgisk poliklinikk. Vil anbefale rikshospitalet, øpo-klinikkens barneenhet er veldig bra! Det er nok sikkert ikke så ille som man selv tror, men kan være godt å få det vurdert av en profesjonell.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Mente ikke å blåse av problemet ditt, bare så det er sagt. Enig med Norma Jean at dersom du er bekymret så kontakt profesjonelle.
Mesusah Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 jeg også synes minien min på 11mnd har en bittelitenmikro-tiss.. har tenkt over det når jeg steller ham, og har nevnt det for mannen min.. det er nesten bare "skrokkhud" der tissen er, og ballene er knøttsmå... har ikke tenkt over det å ta det opp på helsestasjon.. eller kanskje jeg ikke tørr..
AO3 Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Det kan være greit å få en lege til å se på det. Hvis penis og testiklene virkelig ER unormalt små, finnes det flere mulige grunner til det, og det bør vel utredes. Hvis svaret (antagelig) er at dette er helt normalt, slipper du i alle fall å bekymre deg mer om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå