Gå til innhold

Dere som har OTH, SE HIT;o) !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 07 (08 -1som noen kaller den) Helt ny og knapt brukt!

Syns d "skrangler" litt på den "plata" i sølv ved fotbrettet der man legger sammen vogna når jeg kjører på ulent terreng.. Fryktelig irriterende!!! Akkurat som d slår litt mot hverandre der foran liksom....litt vanskelig å forklare, men lurer på om d er fler som merker dette, skal denn være sånn?? Den har vært sånn hele tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke oth, men tfk og den er sånn også,

city crossen min har forøvrig ingen ulyder : )

Skrevet

Er kanskje en "sykdom" på 3 hjul dette da;o)

Hilsen HI

Skrevet

Var forresten litt godt å høre at TFK også var sånn, for d var NESTEN så jeg angret at jeg ikke kjøpte den istedenfor...men bare nesten;o)

Skrevet

Synes å huske noe snakk om dette på TFK, for en tid tilbake her og at problemet lett kunne løses ved å stramme noen skruer.... Slike problemer løses nok ofte med å ta alt fra hverandre, rengjøre og smøre, og sette sammen igjen :-)

Skrevet

Har også denne modellen. Har ikke problemer med at brettet skrangler. Har du prøvd å stramme evt. skruer? Hvis ikke, hadde jeg tatt den med til en forhandler for hjelp, evt. reklamasjon.

Skrevet

handler nok om fravær av demping og "løse" deler rett på ramma

Skrevet

HI her!

Har hatt den hos barnas hus der jeg kjøpte den. Da jeg leverte den var de to som så på den og sa den ikke skulle være sånn.

De skulle få reperatøren sin til å se på den, da han hadde vært der hadde han såvidt strammet noen skruer, men d var ikke noe mer han kunne gjøre... De sendte mail til Mountain Buggy (nederland) og fikk beskjed om å stramme skruene...dette hadde de jo allerede gjort, noe som ikke gjorde den bedre! Så etter at vogna hadde stått der i 1uke og jeg hadde snakket me sikkert alle som jobber der, fikk jeg til slutt snakke me hun som liksom var eksperten på OTH der. Hun sa så at d var bare sånn vogna var og hadde ikke hjulpet om de hadde gitt meg en ny vogn heller for de hadde sammenlignet de i butikken og den de hadde der var også sånn...

Så derfor ville jeg høre me dere som har vogna om dere opplever d samme, har ikke prøvd noen andre enn min egen så vet jo ikke om den virkelig skal være sånn......

Hjelp, jeg irriterer meg virkelig over dette! D er jo ikke store lyden, men hvis d ikke skal være sånn vil jeg jo ikke ha den der!!!

Hva gjør jeg videre nå da???

Skrevet

Har du vært i butikken selv og testet nye OTH og hørt den samme lyden? Synes du skal gjøre det, jeg.. For en lyd som er irriterende skal det jo ikke være på en vogn, uansett...

Skrevet

Men den høres bare når man kjører på ulent terreng og d er ganske flatt i butikken...

Kjenner ei som har lik vogn, så tenkte kanskje å spørre om jeg kunne teste den for å sjekke om de er på samme måte...

Skrevet

Er d bare meg som har oppled dette?? ;o) Setter pris på å høre deres erfaring av OTH på ulent terreng;o)

Skrevet

Jeg opplevde dette med min 07 modell. Skranglet nesten like ille som en handlevogn på grusvei, grusomt å høre på! Jeg dro og klagde, det de gjorde var å teipe på teip med myk borrelås på der i knekken ved fotbrettet. Det hjalp, men helt vekke ble lyden aldri. Etter syv vogner har jeg fremdeles til gode av å ha hatt en som er helt stille når man triller, alle har fort begynt å bråke. Knirke og skrangle over grus og humper, syns det er så irriterende jeg! Men jeg har god hørsel også da, hehe. Værstingene har vært emmaljunga scooter og oth.

Tips om lydløs vogn når man triller mottas med takk! Syns det er så posetivt at vognen er stille at jeg triller nesten hva som helst bare det ikke bråker, haha.

Skrevet

jo takk du, det problemet har vi med vår OTH 08-2

det irriterer meg grønt, men fant ut at det bare var sånn for OTH på Barnas var også sånn, og flere venniners.. dog noen er heldige og har ingen lyd... høres ut som noen som smeller oppi stålet. og er kun ved humper og ulent terreng..

jeg får ikke til og overse lyden og på skogturer så plager det meg skikkleig! kansje jeg skal prøve teip trikset:)

Skrevet

Hmmm... er ikke bare meg som reagerer tydligvis. men hadde på en måte håpet d for da hadde jeg hatt en mulighet til å få ordnet d, hvis d ikke skulle være sånn mener jeg... :o(

Skrevet

Men er forresten rart at d skal være sånn hvis noen ikke har lyd da???

Skrevet

Vi byttet ut oth pga av skranglingen.

Siden vi fikk Easywalker har vi ikke angret en dag.

Den er mye mer stabil og god sittedel! Ingen skranglelyder....:)

Skrevet

JA!! og du kan visst regne med at det tar litt tid å få nye deler...fikk jeg beskjed om. OTH har gått konkurs.

Jeg kjøpte meg en ny vogn på finn. SKY - er knallfornøyd nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...