Gå til innhold

Solstrålen vår sovnet inn...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om jeg ikke kjenner dere vil jeg også kondolere, og si at jeg får så vondt inni meg av å tenke på at noen må oppleve å miste sin lille....

Skrevet

må også felle noen tårer for dere.

stikker i hjerte mitt.

Skrevet

Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skal si..kondolerer..det mest urettferdige i verden når et lite uskyldig barn blir revet bort..kan ikke forestille meg det, å tanken er for jævlig.ta vare på hverandre, å de gode minnene dere fikk med lille gutten..en stor klem til deg og dine...

Skrevet

Så fryktelig! Jeg vet ikke hva jeg skal si. Føler med dere i sorgen.

Skrevet

Så ufattelig trist.

Min dypeste medfølelse i sorgen og tapet.

Skrevet

Kondolerer.

Dere har min dypeste medfølelse. Ta vare på hverandre i tiden som kommer.

De varmeste tanker til dere.

Skrevet

Fikk så utrolig vondt i hjertet mitt når jeg leste dette. Sitter her med tårer...mine dypeste medfølelser til dere.

Klem

Skrevet

Dette var ufattelig vondt å lese! Ord blir fattige, men jeg håper dere har varme, gode mennesker rundt dere som dere kan være sammen med nå.

Vi tenner lys for den lille solstrålen deres og har dere med i tankene våre.

Skrevet

Sender dere all vår medfølelse. Ingen ord strekker til i en sånn situasjon..

Skrevet

Kondolerer!! ufattelig urettferdig og en blir ordløs.. sender mange varme tanker til dere.. Ta vare på hverandre nå!! kleem

Skrevet

Så ufattelig trist og urettferdig! Kondolerer!

Tanker sendes deres vei..

Godt at du tenker på det "positive" midt oppi sorgen, at du fikk ha solstrålen din i livet ditt i 4 mnd, kan tenke meg det er godt å tenke på, og minnes.. Kondolerer,igjen..

Skrevet

gråter for dere... tenner lys i kveld til ære for gutten din.

kondolerer så masse

Skrevet

Kondolerer!

Min dypeste medfølelse i sorgen og tapet

Skrevet

Dette gjorde vondt å lese, sender de beste tanker over..

Skrevet

uff, så trist. Sitter med tårer i øynene....

Kondolerer

Skrevet

Kondolerer masse, kan ikke sette meg inn i hvordan dere har det nå. Håper dere holder sammen, og orker en ny solstråle etter hvert.

Har en liten gutt, som ble operert for alvorlig hjertefeil som 3,5mnd gammel, som heldigvis gikk bra.

Skrevet

kondolerer så masse til dg og din familie.

Skrevet

Kondolerer til deg og din familie. Kanskje du kan finne trøst på englesiden.no? Har hørt mye bra om den siden.

Skrevet

Det var fryktelig trist å høre...Dere må ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.

Trist trist trist...

Skrevet

Tårene renner i strie strømmer når jeg leser hva du skriver. Beundrer din evne til å sette dette i et større perspektiv - er imponert over hvordan du tilsynelatende takler dette. Huff, klarer ikke å stoppe å gråte, det du skrev var så flott... Tenner et lys for gutten din og sender varme tanker til deg og familien din!! Måtte dere få en ny solstråle inn i livet deres om ikke så altfor lenge!

Varme klemmer...

Skrevet

Så utrolig trist å høre! Føler med dere nå og håper dere har masse gode venner og familie som støtter dere i denne vanskelige tiden!

Skrevet

Kondolerer. Jeg føler med dere i sorgen, og tenner et lys for hjertebarnet deres i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...