Blue Lady ♥ Skrevet 26. januar 2009 #26 Skrevet 26. januar 2009 Da jeg så overskriften håpte jeg det ikke var det jeg trodde.. Eier ikke ord. Vil bare ønske dere lykke til videre i livet,lillegutten deres vil alltid være med dere. Mine tanker går til dere.
Mamma mjaua Skrevet 26. januar 2009 #27 Skrevet 26. januar 2009 Så vanvittig urettferdig at den lille solstrålen deres sovnet inn. Så ufattelig trist. Men nå slipper han hverfall smerten og han kommer alltid til å være i hjertene deres uansett hva. Finner ikke ord på hvor forferdelig dette er, og det finnes heller ikke, men jeg kondolerer.
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #29 Skrevet 26. januar 2009 Kjente klumpen i halsen når jeg leste overskiften:-( Sender min dypeste medfølelse til dere. Kan ikke forestille meg hvor grusomt det må være å miste det kjæreste man har. Skal også tenne et lys i kveld for den lille englegutten deres. Forferdelig urettferdig livet kan være. Håper dere har masse støtte rundt dere i denne vanskelige tiden. Mange varme tanker og klemmer til dere.
mozell Skrevet 26. januar 2009 #30 Skrevet 26. januar 2009 Kondolerer...Dette var utrolig trist å lese. Ta vare på dere selv i den tunge tiden.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. januar 2009 #31 Skrevet 26. januar 2009 Huff, dette var forferdelig trist... Tårene presser på! Kondolerer så mye!! Dette må være veldig tøft for dere foreldre... Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde mistet min lille jente! Synes dette sier mye; " Små føtter setter store spor! "
Dr Mcstuffins Skrevet 26. januar 2009 #33 Skrevet 26. januar 2009 Det finnes ikke ord. Jeg gråter med dere.
Lacey*har fått erta Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #34 Skrevet 26. januar 2009 Takk for alle fine meldinger. Jeg setter pris på de alle som en. Vi er heldige mennesker som har en stor vennegjeng som støtter oss og en flott familie som er der hele tiden. Vi er så takknemlige for alt vi har fått oppleve med lille gutten vår. Vi fikk ha ham i 4 mnd og se han utvikle seg til denne sterke gutten vi elsker så høyt. I de siste dager før det uungåelige, begynte han til og med å le. Dette er minner som varmer et mammahjerte. Han vil aldri bli erstattet selv om vi kommer til å prøve på flere når den tid er inne. Men vi er heldige som kan få flere barn. Tenk på alle rundt i landet som ikke kan få barn i det hele tatt. Vi har vært så heldige å bli velsignet med en liten solstråle som beriket livet vårt i 4 mnd, og det er tid jeg aldri ville byttet med noe.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. januar 2009 #35 Skrevet 26. januar 2009 Åååå... *snufs* Det er så sant så sant...Håper dere tar tiden til hjelp og får flere hjerteknusere i framtiden! Klem fra meg
Trulte76 Skrevet 26. januar 2009 #36 Skrevet 26. januar 2009 sitter her med klomp i halsen enda engang etter å ha lest det siste du skrev. Var så rørende å lese du fikk oppleve han le Det varmer skikkelig i mammahjerte når man hører de le første gangen (andre ganger også selvsagt) Men er noe spesielt med den første latteren. Er iallefall godt dere fikk noen gode minner. Han har nok beriket livet deres og satt sine spor disse 4 mnd han levde. klem
MammaCecilie Skrevet 26. januar 2009 #37 Skrevet 26. januar 2009 Kondolerer så masse! Det trilte en tåre her når jeg leste dette! Nei off. Kan ikke forstille meg hvordan det må føles. Sender deg masse klemmer! Nei off så trist!
cammiss Skrevet 26. januar 2009 #38 Skrevet 26. januar 2009 kondolere jeg også!- tårene renner litt for dere- Ta godt vare på hverandre og alle de gode minnene. - varme tanker fra meg
**Marge Simpson** Skrevet 27. januar 2009 #39 Skrevet 27. januar 2009 Jeg føler så inderlig med dere.
lille sprelle Skrevet 27. januar 2009 #40 Skrevet 27. januar 2009 Kan prøve å tenke hvordan dere har det, men kan ikke forestille meg hvordan det kan være. Søk hverandre og andre for trøst. Ikke vær redde for å søke hjelp for å bearbeide (men ikke glemme) Kondolerer
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #41 Skrevet 27. januar 2009 Så ufattelig trist. Har ikke ord. Ta vare på hverandre i denne tunge tiden. Kondolerer. Klem fra
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 27. januar 2009 #42 Skrevet 27. januar 2009 Den aller dypeste medfølelse til dere. Jeg feller en tåre eller to, og sender dere de varmeste tanker. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å miste gutten sin så tidlig, håper bare dere har flere gode minner dere kan holde fast ved.
Tonen Skrevet 27. januar 2009 #43 Skrevet 27. januar 2009 Så vondt at dere måtte oppleve dette. Min dypeste medfølelse..
*En rosa og en blå* Skrevet 27. januar 2009 #44 Skrevet 27. januar 2009 Ah, jeg klarer ikke å holde tårene tilbake her jeg sitter. Ord blir små i slike situasjoner. Så godt å høre at dere har gode minner helt til det siste, ta vare på de og på hverandre. Viktig å ikke miste hverandre i en slik tragisk hendelse. Varme tanker til deg og dine, sammen med en lang, varm klem.
1baby,og 1 spire Skrevet 27. januar 2009 #45 Skrevet 27. januar 2009 Så forferdelig trist. Vet ikke hva jeg skal si, utenom at jeg tenker på deg og dine.Han høres ut som verdens vakreste lille go gutt, og godt dere fikk noen fine minner sammen. Ønsker dere alt godt. Klem fra meg
temine Skrevet 27. januar 2009 #46 Skrevet 27. januar 2009 Kjære kjære Lacey!! Har tenkt mye på deg, husker deg så godt fra barn i magen. Jeg har og ett hjetebarn, og husker så godt da du fortalte om den lille du hadde i magen din. Har vært nære på å miste min to ganger jeg og, men kan likevel ikke forstå hvor inderlig vondt dere må ha det nå. Håper dere har mange gode minner fra de fire månedene dere fikk ha han hos dere. Kommer til å tenke ekstra mye på dere i tiden fremover. Klem fra
shari_z Skrevet 27. januar 2009 #47 Skrevet 27. januar 2009 Kondolerer så mye! Jeg vet hvor vondt det er å miste et barn, mistet selv mitt første. Ta godt vare på hverandre nå. Skal tenke på deg og familien din. Little Footprints How very softly you tiptoed into my world, almost silently. Only a moment you stayed But what an imprint you have made upon my heart! Så stille, så stille med lette fottrinn kom du inni min verden. Kun et øyeblikk ble du men hvilket spor du har etterlatt i mitt hjerte! - Dorothy F. oversatt av en vennine En stor varm klem
mamma`n til gullungen Skrevet 27. januar 2009 #48 Skrevet 27. januar 2009 Noe så trist, her renner tårene... Føler med dere i sorgen
Frost med sol i magen Skrevet 27. januar 2009 #50 Skrevet 27. januar 2009 Som en annen var inne på, så har jeg lyst til å si noe fint og trøstende, men finner liksom ikke ordene... Derfor får jeg bare kondolere og ønske dere alt godt videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå