Gå til innhold

Solstrålen vår sovnet inn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten vår ble 4 mnd før han måtte gi tapt. Hjertet hans sluttet å slå, og han sovnet stille inn. Dette var forventet siden han hadde en hjertefeil som var umulig å operere.

Det er vondt og urettferdig, men han har det bedre nå.

Lille solstrålen vår som kjempet tappert til siste slutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff..kondolerer!!:(

Urettferdig når sånt skjer!!

Skrevet

Uffamei, jeg føler såå med dere!!!!

Ta godt vare på hverandre nå, snakk med andre som har opplevd det samme som dere, de kan no hjelpe dere å komme gjennom dette på en bedre måte enn det vi andre kan.

"Små føtter, store spor!"

Dette ordtaket sier alt......

:(

Skrevet

Min dypeste medfølelse til deg og din familie. Så uretferdig verden kan være! Ta vare på varmen solstrålen sendte, i form av gode minner som vil vare for alltid hos dere.

Skrevet

Nå triller tårene her... Uffa meg så trist. Kan umulig sette meg inn i situasjonen deres nå. Dere må ha det kjempe tøft. Verden er så urettferdig! Sender dere varme tanker!

Klem

Skrevet

Åhhhhh. Må gråte litt nå jeg! Snufs... Kondolerer masse til deg og dine.

Utrolig vondt å høre, og som du sier urettferdig. Snufs... God klem:-(

Skrevet

uff jeg grøsset bare av overskrifta.

Har en solstråle her hjemme også som er 5 mnd.

Kondolerer så mye, fikk helt vondt av innlegget ditt. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle ha taklet å miste min lille skatt, så skjønner godt dere har det tøft nå.

Vet ikke hva jeg skal si, ord blir så fattige , så sender dere mange varme tanker og klemmer i en vond tid.

Skrevet

så vondt og så trist. jeg føler med dere, kondolerer så masse!

håper dere får en ny liten solstråle inn i livet derse snart.

en stooooor VARM klem til dere :)

snufs.....

Skrevet

kondolerer så mye!

pass på hverandre i den tiden som kommer, og ta i mot den hjelp dere kan få :(

Skrevet

Det er vel ingenting som er tristere enn det. Stakkars liten. Og stakkars mamma og pappa. Dere er tapre alle sammen!

Skrevet

Herren velsigne dere og bevare dere, Herren la sitt ansikt lyse over dere og være dere nådig. Herrenløfte sitt åsyn på dere, og gi dere fred!

Skrevet

Kondolerer så mye! Så utrolig trist. :( Min dypeste medfølelse til deg og dine. Klem

Skrevet

Får vondt inni meg og tårene renner... kan ikke tenke meg hvor forferdelig grusomt dere må ha det...

Min dypeste medfølelse...

Skrevet

Nei og nei, Lacey....Har tenkt så mye på dere i d siste, men har ikke villet mase på dere, for trodde operasjonen var rett rundt hjørnet..Trodde alt ville bli bra etter den operasjonen, jeg, men han rakk den kanskje ikke..?

Dette var ufattelig trist å lese, syns så synd på dere nå!! Må ha kostet mye krefter dette, Lacey, m d tøffe svangerskapet, behandlingen etter fødsel og alt. Jeg kondolerer så mye, og har egentlig ikke ord, for man må vel stå i dine sko for å skjønne hvor tungt d virkelig er..

Stor stor klem fra meg!!

Skrevet

Mine tanker er med dere i denne tunge tiden! Jeg håper dere får all den støtte og trøst dere trenger fra dem rundt dere. Livet kan være så altfor urettferdig noen ganger, ufattelig å forstå, vanskelig å godta!

Min dypeste medfølelse!

Skrevet

Kondolerer så masse. Jeg tenker mye på dere og håper dere får all hjelp dere må trenge nå. Som Normajean skriver, livet kan være så altfor urettferdig noen ganger.

Klem

Skrevet

I kveld tenner jeg et lys for den lille gutten din, Lacey. Jeg føler med deg og resten av familien din, og håper dere klarer å ta vare på hverandre i denne tunge tiden.

Skrevet

Hadde tenkt å prøve å skrive noe fint og trøstende, men det greier jeg ikke likevel.

Men jeg skal gå inn til skatten min, gi han en kos, holde han i hånda og tenke på din lille solstråle. Takk for at du satt ting i perspektiv for meg!

Skrevet

Så fryktelig!!!! At livet skal være så brutalt.....? Sender dere mine varmeste tanker....

Skrevet

stakkars dere,føler med dere.Din lille solstrålen som har blitt en liten engel.Tenner et lys gutten din ikveld.stor klem til deg og dine

Skrevet

Jeg finner ikke ord, men jeg føler med dere i sorgen.

Tusen klemmer

Skrevet

.....jeg vil også tenne et lys for deres lille solstråle nå i kveld,.. Lille, lille gutten deres. Ord blir for knappe i en slik situasjon! Ta vare på hverandre, ta vare på minnene, håper dere får god støtte fra familie, venner og andre rundt dere.

Jeg føler sånn med dere! Jeg er virkelig, virkelig lei meg! Vet ikke hva mer jeg kan si.....

Tror alle med barn, og alle med babyer (og andre selvfølgelig..) kjenner på hvor urettferdig livet kan være når man får høre slikt!!

Men bare dere kan kjenne på deres smerte.. Jeg sender dere mine tanker, og hjertevarme. Stå sammen, og hold hverandre..

Skrevet

Kondolerer. Sitter her å hylgriner nå.

Sender dere de varmeste tanker. Kan ikke sette meg inn i hvor grusomt dere har det nå. så vannvittig urettferdig.

Kanskje han var for god for denne verdenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...