Gå til innhold

når tar man reguleringskontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

På stimuleringsskjemaet fra Nordica står det ingenting om nedreguleringskontroll. Det er oppført kun to UL, dag 20 når jeg begynte med spray + en på siste sprøytedag. Når bruker man egentlig å ta nedreguleringskontrollen?

Håper dere kan svare meg. Jeg har sendt mail til Nordica i kveld, men vil vite det så fort som mulig pga bestille time hos gyn i morgentidlig hvis jeg må.

Håper å høre fra dere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordica pleier ikke ha det til vanlig tror jeg, men det er ca etter 14 dager man kan regne med å være nedregulert:)

Selv skal jeg til kontroll torsdag for å se hvordan det går med cysten. Lindenberg sa den burde kontrolleres siden jeg skal ha menopur. Håper veldig på å komme i gang.

Skrevet

Som Cathy sier, tidligst etter 14 dager. Men om du skal spraye lenger så kan du f.eks gjøre det dagen før du starter med sprøyter.

Skrevet

Tusen takk jenter :-)

Jeg har 17 dager med spray før sprøyten. Da jeg tok UL før spray var det to cyster der inne som var litt store, jeg blir litt stressa tanken på at de kanskje er der når jeg begynner med sprøyte. Derfor tenkte jeg at jeg skal ta ul for sikkerhetsskyld (mest for min skyld). Medisinene er jo så dyre at jeg tar ikke sjansen.

I dag fikk jeg litt vond i underlivet, tror mensen er på vei :-) håper det. . . vil jo ha den unnagjort før sprøyta. Er på spraydag 8 i dag. Begynner med sprøyta neste torsdag.

Takktakk for at dere svarte! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...