Gøril (210406) Skrevet 26. januar 2009 #1 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei, kan man ikke søke på tidligere innlegg mer, eller er det bare jeg som er ekstremt klønete som ikke får opp noe når jeg søker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Del Skrevet 4. februar 2009 Tydeligvis ikke! Eg får bare opp bilder, og artikkler som for det meste ikke har noe med det jeg søkte etter å gjøre... Nå må man ha god tid for å være på dib. Skriver man et innlegg, så kan man ikke gå fra datan, for å søke på det, eller finne det igjen er jo umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 7. februar 2009 #3 Del Skrevet 7. februar 2009 Det går an det. Det er tilog med tilgang lengre tilbake i tid enn det har vært før. Om du søker på nicket ditt, så legg det inn i gåseøyne, feks "Siri", da kommer det opp. Kos deg! Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Del Skrevet 9. februar 2009 Får ikke opp noenting jeg.. Bare "ingen artikler funnet" eller noe i den dur.. begynner seriøst å bli lei nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #5 Del Skrevet 10. februar 2009 Du må jo endre så du søker i "Alle Forum" og ikke i "alle artikler". Under søkefeltet er det en mini-rullegardin der du må velge det FØR du trykker søk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 10. februar 2009 #6 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er riktig at du må velge artikler eller debatter, får du det til da? Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monajenten Skrevet 14. februar 2009 #7 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er jo ikke noe system på det. Når jeg søker på mitt eget nick, så er det innlegg fra både 2007, 2008 og 2009 på førstesiden, men ikke i noe riktig rekkefølge eller noe. Ligger et par fra 2008 og så plutselig to fra 2007 og så kommer 2009.... Dårlig system, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 14. februar 2009 #8 Del Skrevet 14. februar 2009 Enig!! Må jo bla gjennom alle sidene om du vil finne et innlegg fra i går... Må da kunne ornde det slik at resultatene kommer i kronologisk rekkefølge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monajenten Skrevet 20. februar 2009 #9 Del Skrevet 20. februar 2009 Helt enig med deg Tommage! Blir dette ordnet opp i??? Webmaster eller jordmor Siri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 23. februar 2009 #10 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor svarer dere ikke på dette spm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 23. februar 2009 #11 Del Skrevet 23. februar 2009 Har etterlyst det selv og her er svaret som kom da: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139579277 At de ikke skjønner et at søkefunskjonen bare er til pynt når ingenting kommer kronologisk. Virker nesten som de ikke vil vi skal kunne følge med på utvalgte debatter og iallfall ikke finne tilbake til de. For ikke er det noen valg hvor vi kan merke av debattene vi vil følge og nå har de jaggu ødelagt den eneste måten å finne de ved å søke. Hvem gidder vel å lete gjennom hundrevis av sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #12 Del Skrevet 25. mai 2009 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå