blomst23 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 er biltt gravide etter 1.forsøk? Var på forsamtale i sist uke i haugesund å der var det ingen ventetid så vi kunne selv bestemme når vi ville starte!
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg ble gravid på 1. forsøket. Satt inn befruktet egg i slutten av februar 2007, termin 16. nov. fødte 17. november. Nå er jeg gravid igjen, denne gangen er det "home made". Testet positivt i dag, vi skulle ha starte opp Porsgrunn med søskenforsøk(m/egg på frys) i disse dager. Lykke til! Mange klemmer:-)
lisja Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Eg vart gravid på det første forsøket:) Brukte akupunktur før og under innsetting. Mista dessverre, men fekk iallefall bevist at eg kan bli gravid!
blomst23 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2009 oi!!!:D GRATULERER SÅ MYE!!kan bare tenke meg hvordan følesen er akkurat nå:) Masse lykke til til deg:D
Søskenhåp adopterer Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Det er 30% sjanse sånn helt statistikkmessig på hvert forsøk. Så ja, du kan være veldig heldig, men det kan også hende du trenger flere...
Heira☆ Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Jeg blei også gravid på 1. forsøk ) Vi holder nå på med søskenforsøk, men de har vært neg. så langt. Så håper indelig det klaffer denne gangen, for dette er 3. og siste forsøket. Holder også til i Haugesund.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Vi ble gravide på første ivf, og har en gullunge på drøye året. Følte vi hadde vunnet i lotto, vi! Helt ubeskrivelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå