Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er biltt gravide etter 1.forsøk?

Var på forsamtale i sist uke i haugesund å der var det ingen ventetid så vi kunne selv bestemme når vi ville starte!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ble gravid på 1. forsøket. Satt inn befruktet egg i slutten av februar 2007, termin 16. nov. fødte 17. november.

Nå er jeg gravid igjen, denne gangen er det "home made". Testet positivt i dag, vi skulle ha starte opp Porsgrunn med søskenforsøk(m/egg på frys) i disse dager.

Lykke til!

Mange klemmer:-)

Skrevet

Eg vart gravid på det første forsøket:) Brukte akupunktur før og under innsetting. Mista dessverre, men fekk iallefall bevist at eg kan bli gravid!

Skrevet

oi!!!:D:D GRATULERER SÅ MYE!!kan bare tenke meg hvordan følesen er akkurat nå:):)

Masse lykke til til deg:D

Skrevet

Det er 30% sjanse sånn helt statistikkmessig på hvert forsøk. Så ja, du kan være veldig heldig, men det kan også hende du trenger flere...

Skrevet

Jeg blei også gravid på 1. forsøk :o)

Vi holder nå på med søskenforsøk, men de har vært neg. så langt. Så håper indelig det klaffer denne gangen, for dette er 3. og siste forsøket.

Holder også til i Haugesund.

Skrevet

Vi ble gravide på første ivf, og har en gullunge på drøye året. Følte vi hadde vunnet i lotto, vi! Helt ubeskrivelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...