lilleღpersille Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Lillemor er nå 5mnd og er på vei ut av vinterdress nr 2 nå. Men saken er den at de dressene jeg har hatt til henne, har vært så stramme i halsen når man knepper helt opp- har forøvrig ikke klart å knappe øverste knapp, så da blir det ganske åpent i halsen. Noen med dresser å anbefale eller noen gode tips mottas med takk
lilleღpersille Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Oj,at jeg ikke har tenkt på det! Hvor får jeg kjøpt det hen? Tror ikke jeg har sett det, men har jo ikke akkurat sett etter de heller da:) Men det tror jeg jammen jeg skal investere i. For enten blir hun kvalt av dressen, ellers blir det for åpent i halsen. Takker:)
3småtroll♥ Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Hals er genialt ja! Bruker det alltid på lillemann. Janus har hvertfall;) Tynn ullhals-samme som ullundertøy-blir ikke kaldt når det blir vått av alt siklet til knotten min heller;) Den dressen vi har er fra polarn og pyret og den er jeg kjempefornøyd med, men nå er min 8 mnd og er ute å går i snøen da så da trenger jeg en ordentlig dress. Men det som er genialt med den er at det er to glidelåser forran. En fra hvert ben og helt opp.Så da dra jeg de bare sånn passe opp så de ikke kommer opp i haka hans også bretter jeg den klaffen som blir mellom glidelåsene inn i dressen. Siden han har på hals under gjør det ikke noe at det er en liten åpning rett under haka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå