Gå til innhold

Er det mange som er sykmeldt her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hey..

eg er sykemeldt.. vært det i 2 uker ( er ca 6 uker på vei) hadde en liten blødning for 2 uker siden, som varte bare i en dag, men har hatt veldig masse menssmerter, men håper kan begynne å jobbe snart, litt lange dager, men kjenne og at hadde ikke klart jobbe enda.. ;) du får nok en sykemelding, min lege var veldig forståelsesfull:) lykke til....:)

he he jepp. Spyr hele døgnet!!!! Våkner av at jeg brekker meg (trodde ikke det var mulig). SÅ her ligger jeg enten i horisontalen eller snakker med do draugen........

Min stakkars familie er så søte og omsorgsfulle da men ikke mye futt i denne dama om dagen.. (kontrasten blir også så enorm når jeg er vant med å trene 5 dager i uken og ha full fart hele tiden)....

Trøster meg m at jeg sikkert trenger litt ro og at det går over... (8 uker på fredag)

Jeg er også sykemeldt. Har kastet opp i helgen, og ikke klart å beholde noe nede, hverken veske eller mat. Fikk sykemelding i 3 dager på legevakten på søndag. Føler meg absolutt ikke klar for å jobbe igjen nå, er helt slapp, absolutt ikke krefter i det hele tatt.

Men nå liker jeg ikke å være sykemeldt heller, og dagene er fryktelig lange. I tillegg har jeg klart å beholde maten både i går og hitill i dag. Eneste er at jeg er fryktelig kvalm! DØGNET RUNDT også har jeg null matlyst...

Hei:)

Er sykemeldt jeg og, men det er fordi jeg er så trett!

Huff, har du vært kvalm lenge bimc?

Har ikke merka noe til kvalme til nå, spiser som en hest!

Er mitt 4 svanerskap, og det første jeg ikke er dårlig!!

kan jo enda komme, men håper jeg slipper unna!

min minste er 4,5år og med han kasta jeg opp hele sv.

Tålte ikke varm mat i det hele tatt!

Så jeg føler med deg!!

men nå spiser jeg gravide vitaminer, omega 3 og en ekstra magnesium tablett for dag, tror det hjelper..

God bedring!!

Annonse

Ja, er sykemeldt:( Noe som er litt nederlag da jeg hadde lyst å klare dette uten.... Men har en svært hektisk jobb som sykepleier i 3 delt turnus, og det lot seg ikke kombinere med kvalme HELE døgnet og derfor lite søvn, og lite energi og svimmel, var fullstendig utmattet både på jobb og hjemme, og legen mente jeg måtte ta det med ro og tenke på meg selv (og den lille). Formen er heldigvis litt bedre nå som jeg har vært hjemme og hentet meg inn igjen:)

Uke 8+2

Jeg har vært kvalm i to uker. Kvalmen kom veldig sent på meg, så mulig jeg ikke er så langt som jeg trodde.

Jeg håper selvfølgelig ikke det, og at jeg snart blir kvitt kvalmen... Har hørt mange som sier at de kastet opp i alle 9 mnd, og det håper jeg virkelig jeg ikke opplever!

Nå er jeg sykemeldt igjen, en uke til. Har akkurat gått vekk en liten tur fra doskåla...

Jeg har også kjøpt gravid vitaminer, men klarer ikke få de ned! Har ganske dårlig samvittighet for det, men det GÅR BARE IKKE!

En får bare ta tiden til hjelp. Alle sier at det går over, men det er en fattig trøst akkurat nå!

Hvor langt er du på vei frujan?

Jeg er trøtt, kvalm og opplagt, men er på jobb for det... tror ikke legen min hadde giddi å gitt meg sykmelding, og ikke har jeg tid til det heller hehe, så må bare bite tenna sammen og være her på jobb gitt.

Jeg har prolaps i ryggen, så kommer nok til å bli sykmeldt etterhvert likevel tenker jeg.. tvilsomt at ryggen min vil like å bære på de ekstra kiloene.

Hei:)

Jeg er 7 uker nå..

Spiser 2omega3, 2gravide vitaminer og en magnesiumtablett for dag,

stålsetter meg å svelger de ned me solbærsaft av alle ting!!

Likte det ikke før, forrige sv.skap drakk jeg kun iste, det klarer jeg ikke lukta av nå!!

Har kjøpt sea band på apoteket, har det på for sikkerhetsskyld!

Er livredd for å bli veldig dårlig, var det sist og det var grusomt!!

Jordmor synes det er rart at jeg ikke er dårlig nå!

Stakkars deg, føler med deg siden du er så sårlig!!

er det ingenting som lindrer kvalmen?

Har hatt hodepine og vært grusomt trett de siste dagene..

Får håpe du får en litt bra helg hvertfall:)

Hilsen Frujan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...