Gå til innhold

Jeg har jo ikke løyet om noen ting jo! Likevel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg ei jugeblemme så stor som et kålhode på tungespissen. Hvordan i alle dager skal jeg bli kvitt den?

(hva kommer jugeblemmer av egnetlig?)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Spist epler? Da får jeg sånne, hvis vi snakker om samme tingen... Ikke så mye som hjelper dessverre...

Skrevet

Ikke løyet noe jeg heller, men har nettopp hatt ei og den hadde jeg i 1 uke ca. Har ingen råd desverre. Vondt! :(

Skrevet

Hehe.. Har alltid trodd det heter SUGEblemme jeg... jaja, godt jeg har det sjelden..

Skrevet

ehm.. hva er ei jugeblemme?? =)

Skrevet

hhmmm hvis det er sånn hvit blemme som gjør sinnsykt vondt hver gang noe kommer i kontakt du mener så har jeg ett "triks"...

tar pinnsetten og drar den av.. høres groteskt ut,men etterpå er tungen så god som ny..=)

Skrevet

Det høres brutalt vondt ut. Men må nesten prøve. Er veldig plaget innimellom.

Skrevet

Jugeblemmer har jeg ikke hørt før, men har hørt kviting og sladreblemme :)

Skrevet

hvilken tannkrem bruker du?

jeg hadde mye det før. men gikk over til zendium eller annen tannkrem uten såpe. å har det så si aldri lengre.

verd å prøve...

Skrevet

Fikk et tips engang som funket! Ha på Vademecum! (altså sånn liten flaske som alle hadde før;-) )

Det svir noe helt sinnsykt!!Men dagen etter var blemma borte

Skrevet

hehe, kanskje den popper ut sånn i tilfelle at du skal finne på å juge noe..

Jeg har hørt at det kan være c-vitamin mangel, men hva vet jeg... hehe, jeg hiver alltid inn på meg c-vitamin når jeg får en sånn en..

Skrevet

Er ikke jugeblemme som en liten boble under huden?

Jeg klarer ikke å la være å prøve å få hull på de!

Skrevet

Jeg har flere på tunga selv nå. I går drakk jeg farris, og det svei forferdelig på blemmene. I dag er de mye bedre faktisk, kanskje tilfeldig, men er jo verdt å prøve for det er jo sååå vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...