fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Er nå i uke 9, og i uke 5 hadde jeg litt blødning over flere dager. Tok Ul x 2 og Hcg. Alt var bra. Såg hjertet og hadde hcg på 60 000. Nå har jeg hatt litt blødning igjen. ikke mye, mer spotting. Hadde styra litt i går, løfta minstejenta mi litt for mye. Vet ikke helt om det skyldes løftningen. Kontaktet legen min i dag, men skulle se det an. Nå er det bra, men kom noen dråper igjen tidligere i dag. Har to svangerskap bak meg der jeg ikke har blødd en dråpe. Lurer på hva som kan være årsaken. Når kan de evt se om morkaken ligger foran livmoren. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 eg har foreliggende morkake og det kunne dei tydlig se når eg var i uke 18 i allefall men om de kan se det før er eg usikker på. leter du litt på placenta previa på google kan det kansje hjelpe deg litt masse lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg blødde på og av frem til ca uke 30 pga forliggende morkake. Morkaken trakk seg opp og jeg kunne føde vaginalt. Det gikk veldig bra med barnet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå