TusseMor07&09&14 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Du har vel ikke sett på meg før? Hadde blitt glad om du ville titte:o) Ser du om dette blir en gutt, slik UL sier? Ser du når han kommer, har termin 25.april. Ser du noe rundt fødsel, varighet etc? Ser du flere barn i fremtiden? Hvor mange og eventuelt når og kjønn? Jeg er født 041082... Takker... )
monca*84*j12 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 heihei.. Jeg trur nok det er en liten gutt ja... Og han kommer ganske nærme termin trur jeg... Trur det blir en helt greit føsel uten mye dramatikk.. Det tar nok litt tid før du får presse, men når det først skjer kommer han fort... Med sterke lunger=) Jeg trur du får en liten etterlengtet tulle om en 3år trur jeg.. Høst baby... Det er vel det jeg får.. Spår ikke du? Ser du gravidtet på meg? Har prøvepause nå, men har tenkt og satse på tidlig på året født baby=) Har begynnt utredning nå..Kjønn? Antall? Jeg er f 280384 bare om du orker da så klart..
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Hei igjen:o) Tusen takk for at du ville se! Tror denne fødselen kommer til å gå fort. Første tok 3,5 time fra 0cm, til lillegutt så verdens lys. Spennende å se hvordan den neste blir da:o) Ei høstjente ville vært koselig om noen år ja... Er vel meningen at vi skal prøve på en til om noen år... Vet du... jeg spådde. Spår ikke lenger. Føler ikke jeg er flink nok, og da vil jeg ikke skape forhåpninger eller eventuelt skuffelser. Men siden du har vært så snill å se på meg, så kan jeg fortelle hva jeg får opp på deg da. Men da får du ta det med en liten klype salt;o) Jeg får opp at du blir gravid med en gutt til sommeren. Juli kommer sterkest opp. Mulig august... Ellers får jeg opp 2 barn tilsammen, hvor den neste ser ut som ei litta tulla;o) Masse lykke til med prøvingen videre!
monca*84*j12 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 blir spenennde og se da... håper du får en fin fødsel da=) Gleder meg merkelig nok til den dagen jeg skal føde.. hehe Tusen takk for at du gadd.. Du er en av de få som sier jente.. hehe.. Jeg er helt sikker på gutt selv.. Er merkelig, bare har den følsen så veldig... tiden vil vise.. Ha en fin kveld
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Jeg tror du først får en gutt, og så en jente:o) Det blir spennende å se... Ha en fin kveld du og!
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2009 Dytter opp, så du ser at jeg sa gutt først og ;o)
monca*84*j12 Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Ser det.. hehe... må ha lest litt for fort jeg.. Alle sier det samme og jeg bare har den følsen.. Trur jeg ville blitt utrolig sjokka og overrasket om jeg ville fått beskjed på ul at jeg sku få en jente.. Jeg trur egentlig ikke jeg hadde trudd på det før babyen var ute... Så det er nok lille Sigurd Olai som kommer først... (jo da vi har funnet navn på alle barna våre vi.. hehe) Gleder meg til det skjer noe.. kjenner at savnet begynner og tære på.. Men som de sier, den som venter på noe godt den venter ikke forgjeves.. =)
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2009 Noen ganger går det litt fort i svingene... ) Morsomt at du har så følelse på at du får gutt selv... jeg har hatt jentefølelse på begge mine, og det ser ikke ut som om det har stemt. Men har alltid ønsket meg en liten jente, så da er det vel enkelt å føle feil kjønn;o) Sigurd Olai var et fint navn:o) hvor mange barn vil dere ha da? og har dere funnet navn til alle? hihi... Koselig altså! Ja, det er ikke noe moro å gå og vente på at det skal skje noe:o( Prøvde selv 2 år med lillegutt... så ble det vel 7 mnd med gutten i magen. Man har lett for å fokusere veldig på prøvingen når man først setter i gang. Og lar det vente på seg, så blir det enda mer fokus. Med han som er i magen nå prøvde vi veldig i disse månedene. den måneden vi hadde sex 2 ganger, EL slo ut 6 dager etter siste dag med sex, og vi hadde bestemt oss for å ikke prøve, så vi slapp termin midt i eksamenstid... JA, da satt den. Snodige greier! Har dere prøved lenge eller? dere får ha masse lykke til! Plutselig så sitter det en spire der:o)
monca*84*j12 Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Ja det er sånn.. hehe Ja, man vet jo aldri liksom.. Men det er følse som sitter godt i.. hehe.. Jeg liker navnet godt selv.. hehe... Jeg syntes navn er veldig spennende og morro. Jeg er også opptatt av og bruke familie navn.. syntes det er veldig morro... Jeg vil hvertfall ha 2barn, kanskje tre også.. hadde vært kos... Om jeg sku være så heldig og få en datter en dag, for det ønsker jeg veldig... skal hun hete Eiril Johanne.. Jente navn er så mye enklere en gutte navn=/ Ellers har jeg også navnet Tora Othilie på lur.. så håper jeg får en gutt og do jenter.. hehe Ja man henger seg litt opp... Når man først har bestemt seg skulle det helst skjedd i går.. hehe... Vi prøvde ganske nøyaktig et år, så stoppet vi opp.. Og det er i grunn ganske godt også... Jeg må utredes litt da jeg vet jeg har eggstokk problemer.. Sliter med laaange menstrasjoner, har fks hatt det nå i litt over 4uker... begynner og bli umåtelig lei.. Men alt for spira.. hehe Så bra det ikke tok så lang tid med nr to da.. Kanskje nettopp fordi dere hadde et mer avslappet forhold til det.. Dere viste jo at dere kunne.. nr 3 sitter sikkert enda lettere... hehe Tusen takk, lykke til med forestående fødsel og alt.. klæm
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2009 Moro å bruke familienavn ja... Vi passer på å ha dobbeltnavn vi da, siden det er tradisjon i familien. Helt enig i at jentenavn er mye enklere en guttenavn! Hadde opptil flere jentenavn klare til både lillegutt og minismurf. Men så er det jammen gutter:o) Så da fikk vi litt å bryne oss på;o) Æsj, så slitsomt med så lange menstruasjoner! Har du noen spesiell tid i mellom hver gang mensen kommer da? Eller er syklusene veldig ujevne og? Håper dere får det til snart:o) det ordner seg nok helt sikkert skal du se! Takk for det... blir spennende med fødsel. Og så lurer jeg fælt på hvordan den lille sjarmøren i huset takler å måtte dele på oppmerksomheten, mend et går seg nok til får vi håpe! Ha en fin kveld! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå