Vivil-08 Skrevet 26. januar 2009 #1 Del Skrevet 26. januar 2009 Tenker på å kjøpe Emmaljunga vogn, og vurderer da også Emmaljunga bilsete siden vi kan sette det på vognunderstellet. Men har ikke sett noe særlig tester på det? Noen mer erfaring? Kjøper vi annen vogn kjøper vi istedet Maxi Cosi-sete tenker jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139524962-noen-som-har-erfaring-med-emmaljunga-bilsete/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf08 Skrevet 27. januar 2009 #2 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg tenkte akkurat det samme etter at vi kjøpte en Emmaljunga Mondial 08 modell på finn... Så vi dro til butikken og sjekket forskjellige seter. Samboeren min likte Maxi Cosi bedre, men jeg så fordeler med å ha en bilsete som passet til understellet. Så det ble en Emmaljunga bilsete og base til slutt. Så kom lille prinsen vår, og han skulle hente med på sykehuset. Da kom han inn i rommet UTEN sete, for den fikk han ikke løsnet etter å ha prøvd den! Det endte til slutt med at han gikk rundt i 5 dager, ganske så frustrert for sete ville bare ikke løsnet. Da han klarte det til slutt så kjørte han rett til butikken og byttet hele greia med en Maxi Cosi Cabriofix og base =) Er veldig fornøyd med den, og synes den ser litt mer ferdig-utviklet ut, litt mindre detaljer som kan gå i stykker. Nå tar vi bilsete ut og plasserer den i en handlevogn når vi skal handle. Er vi ute lengre så tar vi med vogna... Kan nok hende at vi hadde bad luck med Emmaljunga sin sete, produktet er nok ganske ny i assortimentet og kanskje derfor ikke tatt med i tester osv? Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139524962-noen-som-har-erfaring-med-emmaljunga-bilsete/#findComment-139528452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå