Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Vi skal til Hausken denne uken. Min samboer skal levere sædprøve. Skal han gjøre det før timen, under timen eller etter timen? Kan ikke huske det ble sagt noe på telefonen. Det tar vel litt tid før svaret foreligger. Noen som vet?
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Mannen min leverte prøve der oppe mens de tok u.l på meg. Lykke til
meg83 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Mannen min gjorde det midt inni samtalen en gang, enten før eller etter ul, for da var han til stede. Fikk resultatet rett før vi dro, så det gikk fort!
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk for svar. Jeg hadde håpet han kunne være med hele tiden og evt. levere ei prøve etterpå. Kanskje det er mulig å ta prøven først, dersom vi er litt tidlig ute. Det kan fort ta litt tid før en klarer å ta en slik prøve. Vi er spente. Gleder/gruer oss.
håpemamma Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Heisann.... Vi fikk til svar at så lenge prøven ble levert i løpet av ein time etter at den var tatt så kunne den tas hjemme:). Ønsker dere lykke til. Håpemamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå