Gå til innhold

monca*:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

nå har jeg testet annenhver gang negativ og posetiv...

hva føler du?

ingen tegn til tr, men masse mensmurring og ømme pupper og veldig trøtt...

jeg har bestilt flere tester CB på nettet nå, så får ikke testet før disse kommer i posten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei du...

Jeg får en følse av at du er gravid ja.. Men blir litt usikker... vingler litt.. men det kan jo være din usikkerhet jeg føler.. Men når det er sagt sa jeg jo for noen dager siden at det kunne ta noen dager før du fikk klart pos svar... inn mot helgen trur jeg nok du får pos test.. Torsdag eller Fredag.. Lenge og vente, men det ordner seg nok skal du se=)

Skrevet

ja... det stemmer, husker du sa det:)

har ingen tegn til tr i dag heller... bortsett fra veldig mensmurring og stikkinger da..

har masse utflod da..:(

håepr du har riktig.. venter tester i posten regener med de kommer torsdag eller fredag...=) da er det testing for fulle mugger..;)

Skrevet

Det blir spennede... Krysser fingrene for deg.. Husk mens murringer er jo ikke nødvendigvis noe negativt...

Skrevet

nei det er vel ikke det...

men jeg må vel innrømme at jeg har mistet litt troen...

har ikke veldig ømme bryster lenger, regner med det er et dårlig tegn...

men mensmurring og stikkingene er der fortsatt også veldig brune brystvorter...

testet negativt på billigstrimmel nå, så da tror jeg nok jeg bare kan vente meg mensen snart...:(

æsj asså!!!!!!!!

Skrevet

Men mensen har jo ikke kommet.. så lenge hu ikke banker på døra er det jo håp... ikke mist håpet... + at billigstrimler er teite av og til.. Du produserer jo tydligvis hcg sent da...

Man kan jo prøve og tenke positivt på dette også.. Om du skulle være gravid nå er jo det selvfølgelig supert, men da får du jo sent på året barn likevel.. Så her er det bare vinn vinn situasjon.. Enten får du en super spire ellers så får du vente og får tidlig på året spire... =)

Skrevet

ja jeg håper veldig enda... vet jo at jeg produserer litt seint hcg....

sist hadde vi sex kun en gang i syklusen 16. juli og jeg testet ikke posetivt før 18.august...

er jeg ikke gravid burde jeg vel få mensen i løpet av helgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...