Gå til innhold

Mere navn hjelp-DOBBELT NAVN!

Anbefalte innlegg

Vi kommer nok til å velge BIANCA om det blir jente.

Vi ønsker dobbelt navn. Og ikke navn som Gudrun, Ragnhild og heller ikke som Emma, Thea, Sara osv.

Det andre navnet skal komme etter Bianca. Bianca skal brukes daglig, helst det andre ogå, om mulig.

Guttenavn er bestemt!=)

Hvis det blir gutt da=P

Jeg liker

Helena

Evelina

Maria

Ellinor/Eleanor

++++

Kjæresten liker

Augusta

Benedicte

------

Jeg syntes egentlig Augusta og Benedicte er to fine navn, men med Bianca blir det veldig rart.

Han like nesten ingen andre navn. Særingen<3

Så kreative forslag fra dere mottas med åpne armer. Er forresten ikke så nøye om dere liker Bianca, men hyggelig om dere likevel klarer å komme på noen passende dobbeltnavn/mellomnavn=)

mvh meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139524605-mere-navn-hjelp-dobbelt-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bianca er kjempefint:) Jeg syns det er finest om de to navnene har forskjellig ending, derfor synes jeg ikke Helena, Evelina, Maria og Augusta passer særlig bra. Bianca Benedicte fungerer særdeles dårlig syns jeg, og Bianca Ellinor blir veldig bakvendt på en måte, høres mye bedre ut med Ellinor Bianca.

Egentlig ganske vanskelig å finne et navn som fungerer bra bak Bianca...

Forslag til dobbeltnavn:

Bianca Elvine

Bianca Oline

Bianca Eline

Bianca Celine

Bianca Aileen

Bianca Regine

Bianca Hermine

Bianca Charlotte

Bianca Cathrin

Takk for fine forslag kom gjerne med flere.

Enig med deg Mamma til Olivia, var litt derfor jeg trenger hjelp. Ingen av navnene som er "lange" som vi har skrevet ned passer. Jeg ser jo også at Bianca Benedicte er en særdeles dårlig kombinasjon.

Akutelle av forslag er Bianca Elvine(aldri hørt før, men var pent=),Bianca Adeline( Sliter litt med at det ender på A og begynner på A), Bianca Maria vurderes og Bianca Eveline.

Navnet burde jo helst ikke begynne på A eller slutte på A, men viktigst er vel at det ikke begynner på A... Navn er ikke lett når man er så interessert i det=P

Bianca Bertine

- for jeg er av de som liker dobbeltnavn som begynner på samme bokstav:-)

Ellers synes jeg Bianca Maria er fint (jeg er veldig glad i Maria som andre navn da, Anna Maria, Lea Maria, Mia Maria osv)

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...