Gå til innhold

Uke 35 og soving...nå 9 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvordan er leggerutinene til dere med barn på 9 uker? Hun er ekstremt avhengig av kroppskontakt hele tiden og nekter å legge seg alene...noen som kjenner seg igjen? hvordan skal man gjøre ift dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke samme problemet, men ikke forvent deg for mye av det lille nurket.

på den tiden ammet jeg tre timer hver kveld+ at hvert stell tok 2 timer (inkl pumping og koppmating)

prøv å lage "rede" i sengen (ta et helseteppe og surr det slik at det ligger som en bue rundt hodet - både i vogn og seng - ev bruk bare vognbagen)

ha varmeflaske i sengen

når du ammer - amme en pupp, bleieskift, en pupp til - da våkner babyen og spiser seg mett til hvert måltid.

en liten trøst: det går over!

Skrevet

Jenta mi er også født i uke 35 og er nå 8 uker. Hun kan ikke sovne av seg selv så har egentlig ikke noen tips til å få til dette;) Men når hun sover legger jeg henne i bagen, også på natten- har den oppi senga vår. Da kan jeg legge en hånd oppå henne hvis hun styrer. Jeg også et mykt teppe rundt henne en stund før jeg legger henne ned og lar henne ligge på dette når hun sover.

Ellers er de jo små enda og jeg tenker at det går seg til når de blir litt større! Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...