Mamma mjaua Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 jeg har nettopp begynt å trene. på treningsstudioet jeg går på har de barnepass, max 2 timer. i dag så passet de han en halvtime, han satt og lekte og var visst helt rolig og smilte og lo, men jeg hadde han bare der i 30 min. i morgen er det en time der som jeg har veldig lysst å gå på. den varer i 60 minutter, + at jeg beregner 10 minutter før og etter timen på garderobe. er det uansvarlig å sette han bort i det barnepasset i 80 minutter? syns det hørtes lenge ut. vurderer å kanskje heller ta en time som bare varer i 30 minutter. hva tror dere? må bare ha med at før jeg ble gravid trente jeg i 2 timer hver dag, så for meg er det helt skjønt å få trent litt igjen, savnet det veldig. det er derfor jeg maser på dere om dette her, for jeg har lysst å trene, samtidig vil jeg ikke være uansvarlig overfor babyen min.
De tre gull Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Det går sikkert fint.. Det er jo bare å løpe ut å se at han har det bra innimellom.. God trening!! (skulle ønske jeg var så sprek)
yasmina Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Saa lenge de gir beskjed hvis han plutselig skulle mistrives saa hadde jeg proevd meg jeg iallefall !
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 går nok heelt fint:-) de hender deg jo om han mistrives
Mamma mjaua Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 tusen takk for svar damer:) ja, de sier ifra hvis han begynner å gråte. må skrive opp hva jeg heter, hvor jeg skal trene og mye sånt, slik at de kan hente meg om han begynner å gråte.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Er jo en "tommeltottregel" som sier at så mange mnd. babyen er,så lenge kan moren vere borte fra den..så ifølge den da så kan du vere borte fra gutten din i 5t uten at det er uansvarlig... =) Når du er i nærheten og de som passer kan få tak i deg om han skulle misstrives,så synes ikke jeg 80min er lenge...
tre små... Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 enig med de andre her. 80 min er ikke lenge.... du er jo ikke akkurat langt unna:) kunne sikkert trent 2 timer også.. så lenge han har det bra og de har mulighet til å få tak i deg så raskt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå