Gå til innhold

Under_planlegging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått pm? Jeg er usikker på om den ble sendt... Og jeg som hadde skrevet så mye... håper du fikk den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åneii!! Ingen PM :( Så kjipt når det blir borte sånn. Jeg pleier alltid å forsikre meg ved å kopiere før jeg sender. Har skjedd meg noe ganger det der gitt.

Skrevet

crapp.... Men jeg skal svare deg igjen.. bare sette på noen vask osv.. Men i løpet av kvelden har du post=)

Jeg pleier og kopiere jeg og.. Men ikke denne gangen nei.. grr

Skrevet

Ok, supert:) Gleder meg til svar fra deg =)

Skrevet

Jeg får av en eller annen grunn ikke sendt pm... Kan jeg svare deg her`?

Skrevet

Vil du se hit litt også under planlegging? :)

Lurer på om du kan spå kjønn :)

beate-180682

Termin 16.mars :)

Skrevet

Jeg bare paster det her jeg.. er jo ikke noe super personlig som står + at det ser ut som det er eneste muligheten til og svare deg for øyeblikket... skjønner ikke..

men men

heihei.. da prøver jeg igjen.. hehe

Tusen takk for at du tok deg tid.. Jeg kan ikke helt skjønne hva det siktes til her men... kanskje det kommer klarere senere...

Jeg ser helt klart graviditet på deg ja.. Denne SA'en er nok med på og fremskynde dette også.. Men enda er det en stund til og det trur jeg er greit. Jeg trur dere trenger og komme over sjokket litt og for din del sorgen over og miste... Selv om du ikke visste det trur jeg du syntes det er litt tøfft.. Jeg føler også at samboeren din tar dette tungt, men at han kanskje ikke helt skjønner.. Han har nok lyst på barn, men han ønsker at alt ligger tilrette...

Jeg skjønner jo at du kanskje vil prøve igjen med en gang, men at dere brurde bruke litt tid på og snakke sammen om det.. Men litt før skjer det nok.. Mai/ Juni trur jeg er bra mnd for deg, og at du først får en liten jente.. Så tett etter, rundt to år etter på, kommer det en gutt... Jeg trur også at dere vil få en tredje baby men som en attpåkladd etter rundt 5år+

Når det gjelder jobben; har du utdannelse? vis ikke kanskje du burde vurdere og vidreutvikle kompetansen din, om du har utdannelse kan kanskje påbygging være greit. Jeg føler du vil opp og frem og har ambisjoner... Ting vil nok ikke skje med en gang men dører vil åpne seg. I tillegg må du tørre og satse litt...

Jeg trur deres kjærlighet er sterk og kan være livslang. Om dere tar vare på hverandre og pleier kjærligheten vil dere holde lenge sammen. Jeg trur han venter på rette annledningen, har dere en "stor" dag som kommer etterhvert? Jeg trur han ønsker at det skal være akkuratt slik du ønsker det... Han ønsker og glede deg og gjøre det minneverdig...

så et vennlig råd: Husk og ta vare på deg selv oppi det hele. Prøv og tenke på at dette med SA ikke nødvendigvis er negativt, tross alt er det jo bedre at det skjedde nå, en når dere først begynner og virkelig prøve og savnet + forventninger er mer tilstede.. Og husk, nå vet dere at dere KAN bli gravide.. Det er jo bra da...

Lykke masse til

mvh Monica

Skrevet

Vil du se hit litt også monca? :)

Lurer på om du kan spå kjønnet på babyen :)

Beate-180682

Termin 16.mars :)

Skrevet

Tusen takk for superutfyllende svar:)

Jeg har faktisk tenkt at jeg vil ha et februar/mars barn. Jeg har også tenkt at jeg ikke ville bli gravid helt enda, en kanksje nærmere sommeren eller rett etter. Jeg har på følelsen av at det blir før så du har nok rett.

Det verste av alt er at jeg sa til min samboer for et par mnd siden at vi sikkert kom til å få to tette, ca tå i mellom, for så å få en atpåklatt noen år etter, haha- kult at du ser det samme:D Jeg har alltid også trodd jeg vil få en jente først, så det gjenstår og se.

Mamma drømte for 6 år siden at hun var i vårt bryllup. Vi hadde en ca 1 år gammel jente på armen. Derfor tror jeg at han vil komme til å fri på sykehuset etter fødselen. Jeg har også snart bursdag og før det har vi 6 års dag, så disse kan også være aktuelle datoer for frieri. Men stresser ikke med det, det kommer når han føler seg klar for det:)

Jeg har tenkt at jeg må være flinkere til å ta vare på meg selv og skjemme meg bort en gang i blandt. Takk for rådet, det skal jeg følge:)

Jeg er absolutt enig med deg i at det beste var at det ble en uanmeldt SA nå. Jeg er ganske sikker på at neste gang vi virkelig prøver vil det sitte.

Når det gjelder kortene jeg la på deg, kan det absolutt være at du får et par AHA opplevelser litt inn i fremtiden. Skjer ofte det:)

Stor Smask fra meg:)

Skrevet

så morro.. er jo morro når man føler at man treffer.. hehe

I det først svaret til deg hadde jeg faktisk skrevet at frieriet kanskje kom den dagen han fikk vite at han ble pappa, eller den dagen du fødte.. Men glemte og ta det med her..

Lykke masse til da, trur du får en kjempe fin fremtid.. Masse god energi rundt det.. By the way, jeg trur du har noen som passer på deg og sørger for at du har det bra.. En kjær bestemor eller bestefar el.

klæm

Skrevet

hei :)

Kan du være så snill å se på meg også???

da blir jeg veldig glad!

Skrevet

Hmm, hvem kan det være tro? Spennende, det må jeg finne ut av:D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...