Dronning Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Vet ikke hva vi får enda, men jeg er ivrig etter å finne noen navn. Har funnet to navn, som også macther navnene på de 2 første barna våre. Etternavnet vårt begynner på J og er ganske langt så kan ikke ha mellomnavn heller, så fornavnet må være helt perfekt!! Trenger litt meninger!
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jessica er veldig veldig fint! Jeg heter det selv, hehe Aron syns jeg også er fint
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 På ei norsk jente i Norge er Jessica et fælt navn, om jeg må få si det rett ut. Det er best om bokstavene uttales på norsk i Norge. Liker ikke lyden av det på engelsk heller. Aron er enkelt, greit og rett fram, men likevel annerledes. Ikke dumt
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Jessica er forferdelig, Aron går til nød, men liker det ikke.
Marolla Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Liker ikke Jessica jeg heller. Aron går an
Frøken Løken Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Jessica passer berre i engelspråklege land. Aron er så stygt at eg ikkje har ord for det.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Jessica er greit på engelsk, men ikke noe fint med norsk uttale... Aron er kjempefint!
Castho Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Aron er rett og slett stygt og Jessica passer kun på de med foreldre som er fra england og som hele tiden påpeker at det skal uttales på engelsk. Jessica på norsk er ikke fint. Kan jeg spørre hva søsknene heter som du synes det matcher med?
MirandaC Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er enig med mamma'n til Olivia Jessica er kjempefint med engelsk uttale, har lenge tenkt på d navnet til mitt barn når den dagen kommer.. Men i Norge blir det ikke like fint. Aron er jeg ikke så veldig glad i, men det funker langt fra stygt!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 Synes de var virkelig ille begge to- beklager. Aron tenker jeg på Elvis Aron, Jessica har jeg dessverre litt sånn "Møt Jessica fra Jessheim" i Vi Menn-følelse av. Unnskyld krass tilbakemelding, men det er nå bare min mening:o)
ma-85 Skrevet 27. januar 2009 #15 Skrevet 27. januar 2009 Er ikke særlig glad i noen av dem. Ikke fine på norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå