Gå til innhold

En litt grinete gravids ettermiddag ;)

Anbefalte innlegg

Skikkelig ugg om dagen. Kvalm er jeg jo , og har dype samtaler med doskåla et par ganger daglig. Hilser rett så det på frokosten litt utpå formiddagen, og fabler om digg mat hele tiden. for sulten er jeg støtt selv om det meste lukter fælt.....

Har sånn feberfølelse i kroppen, selv om jeg ikke har feber.En UVI som lusker rundt omkring og lager bøll og gir øm mave.

Har akkurat hatt 45 deilige minutter på sofane med en sovende 2 åring i armekroken. Våknet med et bløtt smask midt på nesa og en liten kar som bestemt drar i meg og vil ha brødskje (hans ord for brødskive) med ost. Fikk tylla i meg en jeg også. Har skikkelig lyst på laks til middag i dag, selv om jeg vet at lukta etterpå gjør meg UGG igjen... Og har kjempelyst på den iskalde colaen som står i kjøleskapet, selv om jeg vet at sist jeg prøvde kom det kjapt i retur. Kullsyre er ikke tingen nå nei.

Nå skal jeg ned å henge en kliss bløt 7 åring til tørk på badet :) Er bløtt, grått og skikkelig slappsete ute. Men ut å leke skal han uansett :) Skikkelig utegutt :)

Ha en fin fin ettermiddag og kveld alle sammen. Jeg må SPISE :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139523726-en-litt-grinete-gravids-ettermiddag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...