Gå til innhold

hjelp meg litt.. har et par spm. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er ca 3 mnd nå, og nekter å drikke av flaske. Han ruller liksom tunge rundt tåtesmokken, bare tuller, og begynner etterhvert å gråte/blir sint. I jula drakk han fint fra flaske,men nå vil han altså ikke ha. har prøvd mange ganger,både mm, mme og vann.

flere som har/har hatt det sånn, fotell evnt om erfaringer og råd :)

har også et annet spm. Hvor ofte er det vanlig å amme om natten?

Han legger seg i 19-20 tiden, våkner for pupp ca 24.00, ca 03.00 , ca 05.00 og 07.30. syns det er veldig ofte.. kan hende jeg er bortskjemt fra forrige gang, siden førstemann sov hele natten fra han var 2 mnd gammel.. ;) sover relativt mye på dagtid,og krever ikke så mye mat da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde eg det og...Han tok flaske fram til han var ca 3 mnd,så ville han ikkje meir...no er han så smått begynt igjen(er 7 mnd no)

Synst det var litt ofte om natta....men det kjem seg nok.....Eg og var bortskjemt frå han i midten,så synst eg amma så ofte....men har komme seg det og etter tiden...

han burde nok klare å holde seg frå 3 til 6 meinar eg...MEN noken fasit har eg nok ikkje....

Lykke til=)

Skrevet

min erfaring er at blir de sultne nok så tar de flaske:) Prøv å lukke ørene og smør deg med tålmodighet....

Skrevet

Takk for svar:)

har kjøpt en ny type flaske nå da, så får prøve den.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...