Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 ga henne litt sukkervann rundt klokka fem i morges. hun ble helt helt døsig av det.. plutselig så var hun kjempevåken.. øynene var på vidt gap å hun bare krælte.. sånn holdt hun på lenge lenge.. så fikk jeg høre fra noen damer som samboeren jobber med at de blir nok rolige med en gang. men så kikker sukkeret inn.. det er jo veldig logisk, men hvorfor skryter alle sånn av det visst det er tilfelle?
MiaKristin Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg gav lilleman endel sukker vann da han hadde kolikk, det så ut til å hjelpe litt der og da:) Men hadde aldri noe problem med at han ble hyper, tvetom. Han slukna når han fikk det.
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Har aldri hatt problemer med at de har blitt hyper når de har trengt sukkervann.
Slæsh84 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Snuppa hadde kolikk i 4,5mnd å vi gav sukkervann omtrent hver etterm./kveld å hun roet seg å ble søvnig.. Aldri opplevd at hun ble hyper.. Sukkervann er smertestillende for babyer..
FruBoger fødeklar Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 mi fikk 2-3 ml sukkervann og sovnet på 15 min.. smertestillende og det var nok deilig... fikk hun endelig sove
kisselin Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Det at barn blir hypre av sukker er det endel forskjellige meninger om. Er nok forskjell fra barn til barn hvordan de reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå