❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg kan jo egentlig bare ringe klinikken å høre med dem... meen, siden jeg er innpå hær å lur kikker, så fant jeg på å høre om noen av dere har peiling. Jeg har hatt noen runder med prøverør, som har resultert i to nydelige gutter♥ Begge fra samme kull faktisk (14 mnd imellom dem). Jeg har fortsatt egg igjen på frys, men de destrueres etter 5 år. Dvs juni 2010. Vi har velig lyst på et barn til:) Men ikke så tett som disse to vi har ifra før. Noen som vet om det er mulig å utsette levetiden på eggene med 1-1 1/2 år? Masse lykke til med forsøkene alle dere prøvere der ute!!!♥
lioness* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hei, Jeg kan vel egentlig ikke nok til å svare deg, men jeg tror dette er lovregulert - og i så fall er det vel muligens ikke rom for hver enkelt klinikk å utøve skjønn ift. destruksjon. Men ring dem og spør du, så får du sikkert et godt svar. Og gratulerer med guttene - så flott at dere har lykkes dobbelt opp!
MK73 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Det tror jeg dessverre ikke er mulig, for dette er lovregulert. Men det er alltid lov å spørre. Fra Bioteknologiloven: Anvendelse og tilbakeføring av befruktede egg (§ 2-15) Befruktede egg kan bare anvendes for tilbakeføring i den kvinnen de stammer fra. Lagring av befruktede egg (§ 2-16) Befruktede egg må ikke lagres i mer enn fem år og skal deretter destrueres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå