Anita*født* Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Synes ikke det er ille jeg da.... Så lenge du har det bra og babyen så skal du ikke tenke på det,blir psykisk oxo... lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er i uke 23 og har har lagt på meg 4 kilo og veier nå 108 kg Det er et sant helvette.. Føler jeg blir mobba av helsevesnet selv om jeg er i fin form. Heretter skal jeg nekte å veie meg og holde vekta mi for meg selv.Men vil såklart følge med på den selv slik at jeg vet hvor mye jeg har gått opp, kan jo bli komplikasjoner.... Hater vekt!!!!!!!!! Føler meg deg HI selv om du ikke veide så mye ,, ;)Kos deg =)
durace Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Er gravid i uke 32 og lagt på meg 5 kg. Er 110 nå
Surfinia Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er i 26.uke og har lagt på meg 4kg. Veier nå 109kg. Har ikke fått så mange kommentarer på vekten i møte med helsevesenet, men er veldig usikker på om jeg skal bestille meg time til 3D-ultralyd. Mannen har så lyst til dette, men jeg er så redd for å få kommentarer og dårlige bilder pga den feite magen min...........
Anita*født* Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Eneste negative jeg har møtt er meg selv hehe,jeg har ikk fått kjeft av legen eller andre,selv veide jeg 95 kg da jeg ble gravid og er 98 kg nå,regner nok med bli 110 ca når jeg skal føde...Men jeg trimmer og jobber hver dag,så hvorfor skal noen klage på meg? Nok tynne som er syke og borte fra jobb,nei jeg er frisk fet og stolt av det...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Jeg veide 92,2 kg i uke 7. 94 kg i uke 30. Og 92,8kg i uke 35+4. Totalt bare gått opp 0,6kg. Skjønner det ikke selv Føler meg finere enn noen gang etter at jeg ble gravid Det er som jeg alltid har sagt. Vekta har ikke noe å si. Personlighet er det som er pent ved en person!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå