*En rosa og en blå* Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Vi har ei lita tulle på 6 mnd'er, og for 2 dager siden oppdaget vi at hun av og til får rykninger i kroppen. Hun rykker til kanskje 3-4 ganger, virker som om det er helt ubevisst, og så fortsetter hun bare med det hun holdt på med. Noen som har opplevd det samme?
Petuniamor Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Når frøkna vår får frysninger/rykninger er det som regel sikkert tegn på at det er bæsjebleie på gang. Kanskje det er en sammenheng hos dere også?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 det hadde gutten min oxo på den alderen, kalles sitringer!! ble undersøkt på sykehuset pga dette, var nervesystemet som bitegranne underutviklet! men det kom seg med tiden! nå er han 2 og et halvt og ser ikke mer av det på han!
Zupermam Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 hadde han det når han var våken? Har sett at jr har det når han sover, men ikke ellers. Mer enn om han bare drømmer liksom...
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 han hadde det både når han sov og var våken!
*En rosa og en blå* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk for svar, er litt avslappende å vite at det er andre som har hatt noe lignende uten at det har vært noe alvorlig. Jeg prøvde å google det, men fant ingenting, så derfor ble jeg litt bekymret. Det kan jo være at det har med magen å gjøre, for vi har akkurat begynt å spise litt grøt og banan, og hun gikk nå nesten 3 dager uten å gjøre fra seg. Plutselig i dag kom det verdens lengste kabel i badekaret! ;-D Hehe. Jeg krysser fingrene for at det kun var magen hun jobbet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå