Gå til innhold

Ang slimproppen hos flergangsfødende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klamrer meg sikkert til et halmstrå her, men jeg må bare spørre...

Gikk det lang tid fra slimproppen deres gikk og til dere var i fødsel? Var det noen forskjell på 1. gangen og de andre gangene?

Jeg er 10 dager over termin med nr.2 nå og nå har nettopp denne slimproppen gått. Håper virkelig at riene skal komme om ikke lenge og at lillegutt finner veien ut selv om kort tid, helst i natt eller i morgen!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at det kom en del slim og greier, ca en halvtime før riene begynte :o)

Skrevet

Akkurat det svaret jeg ville ha! Tusen takk!;)

Skrevet

Med nr 1 så gjekk slimproppen også gjekk vannet og riene kom kort tid etter.

Med nr 2 så gjekk litt av slimproppen på søndag, stille på måndagen og tysdags morgon gjekk resten og ho var ute litt før kl 21 samma kveld.

Det blir sagt fra lege og jm at det kan gå 2-3uker før noko skjer etter at slimproppen har gått, nå er jo du på overtid alt så da skjer det sikkert noko snart!!

Masse lykke til!!!!

Skrevet

Takktakk! Vet at det kan gå lang tid, men håper virkelig at det skal starte av seg selv snart slik at jeg slipper igangsetting senere i uka..:)

Skrevet

Med nr. 1 så jeg aldri noen slimpropp.

Med nr.2 begynte slimproppen å gå på en fredag, litt på lørdag og litt på søndag. Mandag morgen startet riene, og mandag kveld kom gutten 6 dager på overtid.

Litt sex mot slutten skal også være bra for modningen, men ikke alle føler for det når en er tung og har ubehag!

Lykke til!

Skrevet

Slimproppen gikk en morgen, neste morgen var gutten ute :) (andre gang, første gang ble fødselen satt i gang så slimproppen gikk aldri)

Skrevet

Jeg har født 3 ganger,men aldri sett noe til noen slimpropp jeg...

Så jeg gikk også og ventet og ventet,på at vannet skulle gå...Men det skjedde ikke det heller,før ungen kom på ei diger bølge!hehe..så du er nok uansett veldig snart i mål.Når som helst nå så er det igang!Lykke til!

Skrevet

Hjelper å høre historier som dette hvertfall!:)

Håper bare at disse stusslige kynnerne skal ta seg opp og bli ordentlige rier om ikke så altfor lenge..:)

Gjest elviramiranda
Skrevet

Merket aldri til noen slimpropp første gangen... Og det er visst nokså vilkårlig når det går - ingen indikasjon på at fødselen er i gang.

Skrevet

Neida, jeg vet det. Men ettersom slimproppen gikk før jeg fødte sist og den har gått nå, så hjelper det å høre positive historier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...