Gå til innhold

Hvem har erfaring med baby i svømmehall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta babyen på 3 mnd med på babysvømming, men tidene passer dårlig for oss. Tenker heller å gå i svømmehallen på egenhånd etterhvert. Gikk tre sesonger på babysvømming med storesøsteren, så jeg vet jo litt om hva som er lurt å gjøre og hva som ikke er det. Svømmehallen her har et lite barnebasseng med varmt vann.

På babysvømmingen er det lite folk og en rolig stemning, mens det kan bli veldig mye bråk i svømmehallen...

Hvor stor bør han bli før vi kan ta ham med dit, tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å prøve! De fleste babyer elsker det jo,men problemet er jo ofte støyen i en svømmehall i forhold til på eget babysvømmekurs.Jeg råder deg til å ringe svømmehallen du ønsker å bruke,og spørre om noen ukedager utpeker seg spesielt som rolige.Enkelte dager er det ofte skoleklasser osv og bader,så lurt å styre unna "rushene".

Erfaringsmessig så er det nesten alltid et par dager i uken rundt et bestemt klokkeslett hvor det som oftest er veldig rolig.Dette har de som jobber der fast oversikt over.

Ta også med litt småleker osv selv.Med sterke farger,som kan hjelpe til å stimulere babyen.

En annen ting.Hvis du har noen venninner med baby,evt en barselgruppe du går i eller noe,så inviter de med! Gjerne på en fast dag.Da er det både mer morro for både voksne og barn,og det er lettere å komme seg avgårde regelmessig når man har en avtale;-)

Skrevet

var inne på svømmehallens sider her i byen, og da har de ikke åpent om dagene... bare morgensvømming og ettermiddagssvømming..

pleier det være slik da?

Skrevet

I vår svømmehall er det åpent på formiddagen,frem til kl 13 tror jeg..Også åpner det igjen kl 16 eller noe. Tror det er ganske vanlig..?

Skrevet

ja det hadde jo vært veldig ok!!

Jeg vil også ha det slik!! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...