Gå til innhold

Kan jeg prøve å legge kort på deg?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med fire sett englekort og forsøker å få gode svar ut av de. Vil gjerne prøve på noen andre og se hvordan utfallet blir:)

Jeg trenger navnet ditt og fødselsdatoen din så jeg kan fokusere på deg, samt at du kanksje sier noe om hva du lurer på.

Ofte hjelper det om du fokuserer på mine kort og spørsmålet du har samtidig som jeg legger opp kortene:)

Fortsetter under...

Barn: Jeg spør kortene om du vil få flere barn, og jeg får beskjed om at du nå er beskyttet mot all form for skade. Jeg føler at du har opplevd nor vondt? Men det verste er nå bak deg. Slapp av og føl deg trygg:)

Flytte: Her får jeg opp at du er forvirret og ubesluttsom. Dette skyldes nok at du ikke har nok informasjon. Undersøk nærmere eller få en kyndig veiledning før du tar en avgjørelse:)

Jobb: Her får jeg op den samme informajonen som på spørsmålet om barn. Har du hatt en dårlig jobbopplevelse? Du kan ihvertfall ta det ed ro nå. Det kommer til å bli bra:)

Håper dette hjalp noe, og husk jeg er ganske fersk:P

Annonse

Snurrepippen!

Baby: Kortet jeg trekker ved dette spørsmålet forteller meg at du kanksje tenker litt negativt? F.eks: tenk om jeg ikke blir gravid, eller lignende. Snu tankegangen din og fokuser på det du ønsker deg. Visualiser det og det vil manifistere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt.

Jobb: På jobbfronten kan det se ut som at det snart dukker opp noe nytt. Din kjærlighet i forholdet til din kjære vil blomstre. Vær åpen for å gi og motta kjærlighet:) (Noen ganger svarer ikke kortene konkret på det vi spør om, en heller det englene gjerne vil du skal vite)

Du kan gjerne prøve meg... :-) :-)

Grete, født 171271.

Hvordan ligger det an med graviditet? I år? Ser du om jeg har barn fra før? :-)

Huskjøp i år?

Har jeg truffet drømmemannen? :-) Han er født 291168 og heter Jone, dersom det hjelper.. :-)

På forhånd takk! :-)

Renate!

Fødsel: Mine kort sier at du kommer til å ha godt av å gjøre noe for kropp og sjel. F.eks Yoga eller trening. Kanksje meditere litt. Dette er viktig for din sinnsro og spirituelle vekst akkurat nå. Jeg får ikke opp noen datoer desverre, men på ren intuisjon føler jeg at du kanskje føder to dager før termin? (ikke ta dette for god fisk altså)

Hunden: Her får jeg beskjed om at ErkeEngelen Michael er med deg for å hjelpe deg til å foreta endringer i ditt liv. (tenk etter hvilke endringer du ønsker, hva er det beste for hunden?)

Baby: Muligens sant, kan nok helle litt mye til praktiske anliggender.. Skal prøve å snu tankene litt :-)

Jobb: Noe nytt er SVÆRT velkommen. Dette med kjærligheten kan nok også henge sammen med at jeg ikke trives så godt i jobben, og kanskje drar med meg det hjem??

Grete!

Graviditet: Det kan virke som at du føler deg forvirret og ubesluttsom rundt dette? Kanksje du ikke har nok informasjon? (dere har kanskje ikke vært et par så veldig lenge?) Jeg følte jeg måtte trekke et kort til på deg på dette spørsmålet. Du er ved enden av en syklus i ditt liv, noe som kan tyde på inngangen i en ny epoke i livet. Be englene om å trøste deg og lede deg frem til ditt neste steg. Lykke venter på deg nå!

Huskjøp: Enkelt og greit er dette svaret jeg fikk opp på deg: Ja, tiden er inne for dette nye prosjektet. Et lykkelig utfall følger dine positive forventninger.

Drømmemann: Her får jeg desverre ikke opp noe særlig informasjon, en kjenn etter på magefølelsen så får du ofte kjapt et svar:)

Tusen takk, dette var spennende!

Forvirret og ubesluttsom... Tja kanskje det. Jeg begynner jo å trekke på åra, og av og til vet jeg liksom ikke helt om jeg VIL ha en til... Men nå får vi jo se da. Skjer det så skjer det. Vi har jo en gutt på 3 år fra før, så vi er ikke barnløse. :-) Ved enden av en syklus??!!! Huff kommer jeg i overgangsalderen??? :-)

Huskjøp... :-) Vi har ikke fått lån fra banken tidligere, pga mannens dårlige økonomi... Men det ser jo lysere ut nå, og prisene er på vei ned. Så vi satser på at 2009 blir VÅRT år! :-)

Annonse

Kan ikke si jeg har opplevd noe vondt el negativt ang det å få barn om det er det du mente? Derimot, så har jeg ellers opplevd endel..men har tatt på meg beskyttelse, så jeg skal være fri fra å påta meg noe som helst vondt nå.

Har endel problemer med utleier, har i grunn hatt det en stund. Men føler også at det er riktig å flytte på seg nå-så er veldig usikker.

Har ikke hatt noen dårlig jobbopplevelse, tvert i mot. Jeg sluttet å jobbe fordi det skulle legges ned, etter det ble jeg gravid og siden da har jeg gått hjemme. Snuppa er nå 8 mnd og det er jo ikke så altfor lenge til hun kan begynne i bh:))

Så gøy at du syntes det var spennende:D Tidligere har jeg bare lagt kort på meg selv og venner, men nå legger jeg jo kort på mennesker hvor som helst i Norge:p hihi. Lykke til med lånesøknader og barnetankene:)

Du må gjerne prøve på meg og:)

Jeg lurer på om det snart blir graviditet på meg?

Og om du ser noe ang jobb?

Forholdet mellom meg og kjæreste?

Stine: 240288

Spennende å se hva du får opp:)

hei:)! Du kan prøve deg på meg:). Min fødselsdato er 030775. Jeg har 10pp bak meg og nå er det 5 dager til ikm. Kan du se en spire? Eventuelt når jeg får positiv test? Lurer også på om du ser noe giftemål på meg i fremtiden? Tusen takk og lykke til:).

Mayliz!

I denne kortlesingen fikk jeg ikke opp noen konkrete svar på dine spørsmål. Derimot fikk jeg beskjed om at nye psykiske og spirituelle erfaringer kan ha endret måten du ser verden på? Har du kanskje begynt å studere eller lignende? Isåfall er dette en god ting for deg:)

Videre får jeg beskjed om at en avdød du hadde et veldig godt forhold til gjerne vil gi deg beskjed om at personen har det bra, er lykkelig og har funnet fred. denne personen er veldig veldig glad i deg og vil ikke at du skal bekymre deg. (Har du mistet noen nære? Kanksje et vennskap er brutt eller et forhold har tatt en brå slutt? (behøver ikke nødvendigvis bety at noen har gått bort).

I remtiden som i dette tilfellet gjelder 3 mnd frem i tid kan det se ut til at du får et viktig formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. ikke la usikkerhet holde deg tilbake. Du vil få hjelp av ErkeEngelen Gabrielle :)

Gravid: Det ser ut til at dette er en god tid for nye ideer og situasjoner. Ikke umulig at du snart blir gravid, men i hodet mitt får jeg opp januar. Vet ikke om det da gjelder gravid i januar eller fødsel i januar? Det kan jo bli spennende og se:) Utover det vil Engelen Isaiah våke over deg, veilede deg og beskytte deg under disse forandringene.

Jobb: Jeg får beskjed om at du har et spesielt forhold til dyr.(?) Kanskje du jobber eller ønsker å arbeide med/hjelpe dyr?

Forhold: Du vil motta overflod. Men på hvilket område kan jeg desverre ikke si noe om, da jeg ikke får noen konkret beskjed.

Håper dette var til hjelp? :)

Monica!

Gravid:Jeg får opp at du må trå forsiktig frem. Det er viktig at du ser dypere inn i situasjonen før du fortsetter. Kan det være at du kanskje ikke kan bli gravid naturlig? Eller kanskje du fokuserer på faktorer som ikke er riktige for deg? Utover det kan får jeg desverre ingen svar på om du er gravid nå eller ikke. Når et kommer til når du evt vil få et positivt svar får jeg opp at du er beskyttet mot all form for skade. utifra dette merker jeg at du kanskje har vært mye lei deg i løpet av pp'ene? Engelen Zanna ber deg om å slappe av og føle deg trygg.

Giftemål:Jeg får ikke opp noe om gifteål, men jeg har fått en antydning om en lykkelig flytting til et nytt hjem eller ny arbeidsplass. denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi:)

Tja, spurte kortene ang barn så jeg tenkte ihvertfall på det. Men svarene er det du selv som må trekke konklusjoner på, så kan jo egentlig være hva som helst. I noen tilfeller er jeg glad jeg har feil. Er ikke gøy å fortelle om kjipe ting vett. Uansett er jeg suuupernybegynner ed kortene mine, hihi.

Ser at du også spår litt? Kunne du tenke meg å se litt på meg kanskje? Lurer på om svarene blir noe av det same som jeg tenker selv, eller om jeg er helt på jordet:P

Ja, det kan jo bli spennende å se om det er riktig ang graviditet.

Det at jeg har et spesielt forhold til dyr stemmer nok ikke helt.

Er mer interresert i å arbeide med mennesker.

Takk for at du tok deg tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...