mamma070706 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Er så heldig å ha fått tak i billetter til The Boss 10.juni i Bergen. Men, er absolutt ikke kjent i Bergen, og skal bo på hotell når vi er der. Det jeg lurer på er derfor: Hvor bør man bo for å bo mest mulig "sentralt" både i forhold til sentrum og i forhold til hvor konserten skal være? Anbefalinger på et bra hotell??
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Alle hotell i nærheten av bryggen, ligger i gang avstand fra bryggen, vi lå på park pensjon hotel, et ærverdig hotell ,men ca 10 min å gå fra bryggen
pinglo Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Det ligger ett hotel rett ved koengen.. Om du har rom på "riktig" side, så kan du sitte der å se konserten. Men husker ikke hva det hotellet heter.
erteposen + 4 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Du er jo nær koengen om du ligger i området på bryggen. Park Pensjon er det en del som ikke liker pga. nabolaget (Nygårdsparken). Har ikke vært på hotell så ofte i Bergen siden jeg bor her, men familien min ligger alltid på Skansen Pensjonat som er et helt fantastisk pensjonat overfor fløy banen.
pinglo Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Thon Hotel Bergen Brygge (Ligger nærmest Koengen) Clarion Collection Hotel Havnekontoret (på andre siden av veien)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå