Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 ser du når jeg føder? har termin innen 3 uker.. kommer fødselen til å ta langt tid? 040188 tusen takk
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 hadde blitt veldig glad om du hadde tid og ork=) begynner bli utålmodig. lei alle plagene.. kunne du og sett om vi selger hunden vår eller om han blir i hus(veldig usikkre)
☆lieela Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Ser ikke at det skjer noe med det første, mener du vil gå litt over termin. Kaaaanskje du t.o.m blir satt i gang, men veldig usikker der. Fødselen tar nok litt tid, men tør ikke si noe..smertelindrende er i bildet her..men vil gå fint!! Ang hunden så får jeg ikke opp noe ang salg, så mulig at dere beholder den!?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 jeg blir satt igang om ikke noe har skjedd til termin så regner egentlig med at jeg blir satt i gang selv og.. hehe. er jo bare 3 uker igjen da=P mye mulig han blir ei stund iallefall.. vanskelig valg.. takk for at du tok deg tid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå