Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Sønnen min har et Røros-pledd, i tykk ull, sånt med barnemotiv på. Det har vært i bruk lenge nå og det trenger en vask. Kan jeg vaske det i vaskemaskina på ull-program med Milo, i så fall hvilken grader, eller må det renses? Det står på vaskelappen på pleddet at det kun kan renses, men jeg har jo bl.a. vasket Ulldyna til Voksiposen i maskina (etter anbefaling fra forhandler) og den er da like fin...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Ikke all ull kan maskinvaskes.....
Intimnissefar Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 jeg vasket det i maskin på 30. med milo. og så brukte jeg til og med skylle program på det -med full sentrifugering. det gikk veldig bra. du trenger ikke gjøre det siste jeg gjorde da. jeg syntes bare ikke ullvasken skyllte det godt nok.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Har vaska mitt i maskin gikk helt greit d ja. men med milo og på 30 grader,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå