Mamma mjaua Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Min sønn er 5 mnd og jeg skal begynne å trene *vet, LITT sent, men har ikke hatt tid før (dårlig unnskylding, vet)*. Jeg skal begynne å trene på Elixia og må ha med babyen min på 5 mnd. Da må jeg levere han til elexia kidz. Noen her som vet hvordan de er? Er de flinke med barn eller lar de bare barne stå og skrike? Og hvis han begynner å skrike, kommer de å leverer han til meg (at de ikke orker/har kapasitet til å få han til å slutte)? Noen som vet?
Gulosten™ Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 De er veldig flinke, og ansetter gjerne folk som har erfaring med barn. De lar ikke ungen hyle og skrike, men de mater ikke og skifter ikke bleie. Hvis ungen ikke kan trøstes på noen måte (etter byssing, trilling, prøvd med smokk og diverse), henter de mammaen eller roper opp over anlegget. Det går veldig veldig fint! I begynnelsen holder det kanskje at du trener en halvtimes tid?
Mamma mjaua Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 okei, tusen takk! Han er kjempesnill. Er bare å sette inn smokken og evt bære han så skriker han ikke. Har nettopp ammet han og skiftet bleie, så da går jeg ut nå. Takk for at du beroliget meg, da tør jeg sette han vekk litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå