håperpå Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei hei alle sammen! Jeg er i dag på rugedag 11, tok en test på morgenen og den var negativ=( Er alt håp ute? Har i grunn ingen andre tegn eller plager heller, føler meg helt som normal.. Noe som kanskje heller ikke er så positivt.. Nei huff, er til å bli sprø av dette=) Takker på forhånd på svar!Og ønsker alle her inne masse LYKKE TIL=)
MK73 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 1) Nei, alt håp er ikke ute :-) 2) Det er langtfra alle som har symptomer i den fasen, så det betyr heller ikke at resultatet er negativt 3) Så lenge du ikke har fått mensen eller testet negativt på blodprøve lenger ut i prosessen så er det håp!!! Lykke til :-)
Mazza** Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Rd 11 her også...ikke testet ennå...føler ikke at det er noen symptomer akkuratt heller. MEN....forrige gang jeg ble gravid hadde jeg ikke et eneste symptom så ble super overrasket da den var positiv...så håpet er absolutt ikke ute Masse lykke til
håperpå Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2009 Takk for oppmuntring dere to! Spennende at vi er på samme dag Mazza, hvilken klinikk hører du til?
bollibompa Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg er på rugedag 13 (hvis innsettingsdag teller som 1. rugedag) Kjenner ikke så mye jeg heller, annet enn stikkinger i underlivet. Men det har jeg alltid (dette er min 12 tilbakesetting) Er utrolig spent denne gangen, fordi vi har prøvd mye nytt ifbm med dette uttaket. Sitter og teller på knappene om jeg skal teste i morgen tidlig, men jeg tør ikke.........vet at dagen blir pyton hvis testen er negativ. Å være på jobb på en slik dag er ikke gøy. Men svaret kommer jo før eller senere uansett....
håperpå Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 Vet ikke hva jeg skal skrive til deg jeg, annet enn at jeg ønsker deg masse lykke til!=) Si i fra åssen det går når du tester!! Blir nok en ny test i morra tidlig her i gården........
Mazza** Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Porsgrunn Her blir det ikke noe test før tidligst torsdag...stresser ikke hehe
bollibompa Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Jeg testet i dag....og den var positiv!!!! Tør ikke helt glede meg enda, da vi har 3 kjemiske bak oss. Men får svar på blodprøven i moren, så da vet jeg litt mer. Håper HCG er kjempehøy! Vi satte inn 2 egg, så det kan jo faktisk være tvillinger :-)
Tellefanten Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Gratlerer så mye, håper virkelig den sitter skikkelig denne gangen. Det fortjener du etter så mange innsett. Dette gir håp til meg som også har min 12. Har en gutt på 4 som gjerne vil ha søsken.
Rose69 Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 På ICSI i 2006 hadde j absolutt INGEN tegn eller plager når jeg ble gravid.Det eneste som fikk meg til å tro at j var gravid var telefonen til Riksen som sa "gratulerer"...og HCG var på tusenvis. Dette var på dag 16 mener j d var.DA tok jeg en hjemmetest:-) Jeg skal heller ikke teste neste gang j blir gravid (for det skal jeg jo bli.hehe) Bare vente på blodprøvesvar. Null symptomer videre forresten.J følte meg IKKE gravid.Ikke en øm pupp en gang. Så her kan mye skje,håperpå!Hold oss oppdatert!
håperpå Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for oppmuntring Rose39=) Jeg testet negativt i dag også, så nå er nok løpet kjørt...Nå får jeg bare håpe på at ett av mine 3 fryse egg kan gjøre susen =) Men så vet jeg liksom ikke helt om jeg "rekker" ett fryseforsøk før Porsgrunn skal ha oppussing dvs stengt.......... Utrolig frustrerende å måtte vente å vente heeeele tida!!
Mazza** Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 æsj det var kjedelig da Ingen andre symptomer her enn mens symptomer...så regner med at den kommer ....test imorgen....Fryse egga dine gjør nok susen, det gjorde et av mine sist Utrolig kjedelig det med at Porsgrunn " stenger" i 3 uker, kan fort gå glipp av et forsøk da og i tillegg så er det påske etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå