Milena Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Har deres barn med seg smokk når de skal sove, eller ikke? Og når begynte de evt. med dette!?
Frøken Freken Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Ja Snuppelure har smokk i senga, det begynte mi med da hun begynte å sove i egen seng, 5 uker gammel. Hun bruker mest smokken når hun skal sove, i bilen og i vogna. Av og til ellers hvis hun er litt lei seg.
LilleBjella Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Ja. Han begynte med det da han var ti dager gammel. Og takk gud for det. Tror kanskje vi er litt VEL ivrige med å stappe inn smokken...effektiv lyddemper. Tok mannen min i å tvinge smokken i han mens han bare lå å gurgla og prata...stakar gutten min. Skal ikke få lov å snakke heller liksom. Men han spytter den ut når han har roa seg, og sover uten smokken. Dytter den inn igjen når han ser ut til å våkne, og da roer han seg fort igjen...ofte.
husmus &2 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Det er litt opp og ned. Han vil ytterst sjelden holde den selv, det fungerer egentlig bare i vognen. Når han sovner på dagtid så vil han stort sett ha smokk, på natten er det litt ymse, men her går ting opp og ned. Noe han vil en dag vil han ikke nesten. Så jeg føler meg schizofren etter som han skifter mening, så gjør også min.
Dragana Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Vi begynte med smokken etter tre uker, ettersom jenta mi var helt besatt av å bli ammet, til å med når hun var ikke sulten. Det ble litt mindre skriking i huset etter at vi innførte smokken. Men hvis hun er sulten da kaster hun bare smokken ut av munnen og vil ha puppen med en gang:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Jepp! Ga henne smokk fra første dag vi var hjemme. Den var god å ha ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå