TusseMor07&09&14 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Nå er det lenge siden jeg har sett deg her inne... jeg er jo nesten ikke her jeg heller... Du har kanskje ikke fått med deg at jeg er gravid heller? det er jeg da... har termin 25. april. Koser meg jeg, men merker jeg blir litt sliten med en 1,5 åring flyendes rundt beina. Også har jeg bittelitt hormoner på vift... Hvordan er det med deg da? Vil du se hvordan fødselen vil forekomme? Varighet etc? Og kommer det en gutt slik UL sier? (er så mange som sier at de tror det er jente) Og blir det et stort bran? Og tror du det kommer flere barn i årene fremover? Blir glad om du titter litt:o) Jeg er født 041082
☆lieela Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Nei, har hatt et opphold:) Joda, har fått med meg det, var inne og slettet mld i går og så at du hadde fått nytt nick:)) Gratulerer så mye! Sikkert ikke bare bare å ha en smårolling rundt beina når man er på vei:))) Er litt sliten, satt her endel i går..men skal se om det kommer noe. Gutt står sterkest her for meg iallefall, mer mulig at nestemann blir ei jente. Tror det er 3 barn på deg. Ang termindato tror jeg han kommer litt etter, men er veeeeldig usikker-tror det spiller litt inn på at du kommer til å være veldig utålmodig den siste tiden, så kanskje det er du som ønsker at han skal komme tidligere. Ikke noe stort barn dette, sånn midt i mellom tenker jeg-for får han ikke opp som veldig liten heller. Hvordan fødselen går, må jeg nesten se på igjen senere:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Takk for det Samsaya:o) Koser meg veldig da! Er alt bra med deg da? Bortsett fra at du er sliten... Ok... tror nok helst det blir en gutt jeg og... Lillegutt veide 3740, så da blir dem kanskje rundt den samme vekten da vil jeg tro:o) Ønsker oss et barn til, så at det blir 3 kan godt stemme godt! Må bare få ferdig utdannelsen min først. begynte på sykepleien jeg vettu ) Gleder meg såååå til å bli jordmor. Håper bare jeg får det til! I forhold til termin, så tror jeg nok helst det jeg og. Har selv følelse av at han kommer litt ute i mai. Min egen termin er 6. mai. Tusen takk for titten da... Nå skal jeg legge meg nedpå litt... trøtt jeg;o) Ha en god dag!
☆lieela Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jada, alt bra her. Lurer litt på å flytte da, men er ikke helt sikkert på det der enda. Antagelig vil nestemann ligge på samme vekt ja, det kan stemme ganske bra:) Deilig å få ferdig utdannelsen da:) Du blir nok en flott jordmor:) Ordner seg det vettu, selv om det kanskje kan bli litt hektisk med både skole og barn da. Ja, du får slenge deg nedpå litt, viktig at du får slappet av:)) God dag til deg også
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Godt å høre at alt er bra med deg:o) Vil du flytte langt da, eller vil du bare ha et nytt sted å bo? Ønsker meg nytt hus jeg og;o) Vil bygge... men det blir nok noen år til... Ja, vi får håpe jeg blir jordmor. Tror det er et givendes yrke, som vil gi meg veldig mye! At det blir hektisk med skole og barn gjør det nok... Synes jammen det allerede er litt hektisk jeg;o) hihi... vi prates vi vettu:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå