Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Lillegutten min på 3 mnd har blitt smittet av storebror- fått omganssyke. Det går kun i oppkast... storebror ser heldigvis ut til å være ferdig med lillegutt stakkar har kastet opp etter hvert ammemåltid i hele ettermiddag/kveld. Ringte legevakten og jeg fikk beskjed om å gi sukkervann i tillegg. Nå sover han endelig etter et ammemåltid som foreløpig er beholdt. Noen gode ideer om hvordan jeg skal gjøre det i natt? Bør jeg holde meg våken? Er så redd for han og at han skal få det i halsen. Han har måtte ha hjelp et par ganger i dag hvor han har ligget nede og plutselig brekt seg. Er så fælt når disse små kaster opp. Blir helt satt ut jeg.....
mai mammaen til to Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 huff.. vet ikke helt jeg. men om du bygger opp sengen og lar han ligge høyt med hodet så hjelper det kanskje på at spyet kommer opp og ut? ville hatt han veldig i nærheten av meg og lagt mye på vakt. god bedring iallefall. jeg hater å ha sykebarn...blir så stresset av det
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Takk for det Huff ja kjenner jeg blir mega stressa. Ligger i senga nå med småen ved siden av meg. Klarer ikke å slappe av nei... blir nok mange våkentimer i natt.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Kan du ikke legge et teppe litt innunder ene siden av ryggen hans? Så han blir liggende litt på siden... Da vil jo evt spy renne ut. Men tror du ikke de uansett våkner og gir lyd fra seg om noe sånt skjer?? Huff, ekkelt når de er så små. Skjønner at du ikke klarer å slappe av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå