Gå til innhold

Easywalker SKY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg har bare positive erfaringer med denne vognen.

Anbefaler virkelig å kjøpe easywalker, da blir du fornøyd.

Den er sinnsykt god å trille og kommer fram overalt.

Bagen er stor og romslig og man får fint i en vinterpose. Bagen er god å bære.

Vognen tar veldig liten plass i bilen og er kjempegrei å legge sammen.

Easywalker er en veldig stabil vogn og barnet sitter veldig godt i den!

Synes også vogna er fin og praktisk men hvor kult er det å ha barnet vendt fra deg allerede i seks måneders alder?? Vi har denne og "måtte" kjøpe en mellomvogn som er vendbar til å bruke fra seks måneder til barnet var ca 1,5 år. Det er ikke koselig å gå tur eller i byen uten å kunne se barnets reaksjoner på omverden.

Har brukt vogna i snart 4 måneder nå, og begynner å bli vant til den. Det er mye positivt å si om det som nevnt over, bagen er utrolig stor og god og den er en drøm å trille.

Det som har irritert meg er at det kan være litt vanskelig å feste og åpne bagen med klipsene under vogna. Samboeren min har måttet "smidd av" med en kniv et par ganger, så nå går det greit. Jeg tar av og setter på bagen daglig, så da har frustrasjonen vært stor. Ellers så savner jeg at trekket på bagen går opp foran kalesjeåpningen, jeg bor på en vindfull plass så da hadde det vært en fordel å få dekt til åpningen litt mer.

Jeg er helt enig i siste kommentar. JEg klarte ikke å ta av bagen selv, noe som resulterte i at jeg gikk overalt:-) Det var jo sikkert helt greit sånn egentlig:o) (Kan godt være at jeg er særdeles svak også da. I tillegg mente mannen min at det var en teknikk jeg måtte få innøvd bare)

Det med at småen sitter andre vei, var ikke noe problem for oss. Jeg tror det kommer veldig an på ungen. Vår elsket det fra første stund, og synes det er helt pyton å sitte vendt mot oss nå.

En annen liten hake som jeg synes med vognen er at den ikke kan settes helt rett i ryggen. Det liker ikke småen hos oss noe særlig. han halvligger i vognen, og vi blir derfor nødt for å ha pute i ryggen på han.

Ellers har jeg bare positivt å si om vognen. Den er superlett (lettest på markedet?) Mener den er 7 kilo som sportsvogn, og det er jo ingenting. Fantastisk å trille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...