*anki * Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei dere snille som spår. Ser dere noen graviditet på meg? Mnd for befruktning eller mnd for fødsel? Hadde blitt såååå glad. Ser du kanskje noe kjønn også? Jeg er født 070172 og min mann 041271 Tuuuusen takk på forhånd!
monca*84*j12 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg trur du blir gravid ja.. Jeg føler barnelatter og familie lykke... Men jeg trur det blir en eller to på deg... Men, jeg føler dere har prøvd ganske lenge og at det tærer på.. stemmer dette? Dere har ikke barn fra før har dere det? Lurer kanskje på at du burde få litt hjelp, men ikke mer en pergo liksom.. Kanskje du burde tatt kontak med gyn? Ellers trur jeg akepungtur kunne vært bra.. Bare en innskytelse.. kjønnet er jeg litt usikker på... Lykke til
*anki * Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Tusen takk for svar. Har to gutter fra før, så vi prøver på en attpåklatt. Her er det familielykke allerede. Kanskje vi ikke får flere? Du har helt rett i at vi har prøvd lenge. Er i min 19 pp no. Hatt MA og SA. Vært inne på tanken til å søke hjelp. Neste gang jeg blir gravid får jeg oppfølging på gyn. Men skal jammen ta meg time hos akupunktur. Du fikk ikke opp noe årstall eller mnd?
monca*84*j12 Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 det var godt og høre.. Jeg hadde veldig lyst og si gutt på deg i stad men også jente.. så da trur jeg at det var gutta dine jeg fikk inn og at det er jente du får.. juli muligens, en liten mars prinsesse... trur kanskje det... god natt
*anki * Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 God natt ja og tusen takk. Du er veldig flink...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå