Gå til innhold

Spådamer, kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født den 24 februar 88, jeg og kjæresten ønsker oss barn og har prøvd i noen måneder.

Det jeg lurer på er, kan du se graviditet på oss snart?

Ser du evt om det er noe vi kan gjøre for å øke sjansene?

Ser du kjønn og antall totalt?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, svarer deg her i stede jeg..=)

Jeg føler at det blir barn på deg... Jeg tenker liksom at du er veldig gravid rundt bursdagen din... hmmm så det vil si at du blir gravid i juni.. tenker det kan stemme godt.. Jeg trur det er en liten gutt først, så en jente, og mulig gutt til slutt... Får lyst til og smake litt på ordet tvillinger, men er ikke veldig sikker på dette altså...

Jeg føler at kjæresten din begynner og bli lei plikt sex og savner kjærste sex.. Husk du vil vel sikkert at barna dine blir unnfanget i kjærlige omstendigheter enn i pliktsex.. Ta vare på deg selv og nyt tiden dere har sammen før barn... sov lenge om morgenen og vær lenge oppe..

Lykke til

Skrevet

Tvillinger ja. var en som sa det for en stund siden, så kan jo bli spennende å se om det stemmer.

Kan du se om jeg må ha hjelp for å bli gravid eller om jeg blir det naturlig?

Det med pliktsex måtte jeg nesten le litt av, for det føler jeg stemmer ganske godt akkurat nå:P Så det rådet skal jeg nok følge;)

Tusen takk for svar:)

Men en ting lurer jeg på.. Når du spår oss her, kan du se for deg dem du spår? eller åssen fungerer det?:)

Skrevet

jeg trur du blir gravid naturlig... =)

Dette med spåing er veldig nytt for meg i grunn...

Det er liksom bare at jeg konsentrerer meg om navn og dato og så kommer det tanker.. Jeg skriver liksom bare det jeg får en følse av.. Noen prater om energier og det er nok ganske treffende.. Noen er liksom lettere og få noe inn på en andre... Litt vansklig og forklare..

Men treffer ofte ganske bra... Noen kaller det intuisjon..

nå roper loppekassa på meg, så god natt og drøm søte baby drømmer...

Skrevet

Spennende:)

Hvertfall tuusen takk for svar:)

Håper du har rett;)

God natt til deg og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...