gilgi Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er født 311071 og har en sønn på 2 år. Når gravid? Kjønn? Antall barn? Gjerne hvis dere ser noe annet. Blir utrolig takknemlig og glad om DU svarer meg:)
☆lieela Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er sååå sliten nå, så du må nesten prøve igjen senere.
gilgi Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Helt i orden Samsaya. Tusen takk for at du i det minste svarte meg. Skal prøve igjen en annen gang:)
☆lieela Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Bare gjør det du:) Følte at jeg måtte bruke litt tid på denne og har ikke så mye energi igjen:) Håper du får svar fra noen andre her da!
☆lieela Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Skal prøve:) Får ikke frem noe konkret her, men barn skal det bli. Har veldig lyst til å si 2 totalt, så da skal det komme en til. Gutt står sterkest hos meg, men har også lyst til å si jente-er vel fordi du kanskje ønsker deg det selv, aner ikke.. eller muligens kanskje det kommer en attpåkladd av ei jente om noen år, og at du får 3 tilsammen. Får ikke opp noe særlig mer jeg, vanskelig for meg å lese deg;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå