Gå til innhold

tenner!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på nesten 5 måneder har gråtet mye de siste 3 dagene,tygger på hånda si og er helt utrøstelig.tror det er tenner men ser/føler egentlig ikke noe,hvor lang tid tar det før de kommer ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, jeg har trodd at tenner har vært på vei frem i 2 mnd... Og det er ikke neon tenner oppe enda. han er snart 5 mnd...

he er det konstnt tygging, grin til tider og masse sikkel heeele tiden!

men jeg har fått høre at det skal hjelpe å smøre på et middel en får kjøpt på apoteket. kjøpte det denne uken, men har ikke fått brukt det enda... Det skal dempe ubehaget visstnok...

Lykke til!

Skrevet

Akkurat d samme her. Hun er 5 mnd, surver og skal hele tiden tygge på hånda si. Sikla renner..... Ser heller ikke antydning til tenner, men er d vanlig at de kan merke ubehag noen mnd eller uker før utbruddet?

Skrevet

det har jeg prøvd,skal bedøve sies det,guten min syntes det er kjempe godt men syntes det hjelper lite.

Skrevet

Hun her starta og sikle/gnage og klø i munnen da hun var 3 mnd gammel, og i dag kom første tann... Blir 7 mnd om noen dager. Så det kan ta tid ja! Har ikke vært like ille hele tiden da, det har liksom gått i bølger. Tipper tennene har beveget seg i rykk og napp. Vi har hatt god effekt av den greia man smører på- tar på litt ved leggetid hvis hun plages, så slipper vi at hun våkner så ofte og klør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...