Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er født 20. januar 08, kan det tenkes at jeg får kontantstøtte utbetalt denne måneden siden hun er ett år innen utbetalelsesdatoen, eller er det først etter hun har blitt 13 mnd jeg får noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får fra og med februar, uansett når barnet er født. Selv om hun hadde vært født 1 januar, så hadde du ikke fått for januar... Vesla mi blir 1 år 9 feb og jeg får første utbetaling i mars.

Skrevet

Takk, da er det bare å vente i spenning:)

Skrevet

jenta mi er født 1 januar, skulle jo hatt første utbetaling i februar. Men pga nav ikkje klara å sjå på søknaden eg leverte inn i SLUTTEN av november, så får eg nok ikkje før i mars:( Fikk brev om at søknaden ikkje blei behandla før i midten-slutten av februar!! Nav er berre noke tull, dei rota jo til alt

Skrevet

Jenta mi er født 23 des 07, jeg søkte om KS i begynnelsen av januar, fikk den bare litt over en uke etter jeg hadde søkt :)

Men det har sikkert noe å si at jeg er alenemor kanskje..

Skrevet

Har ikke noe med om man er alenemor eller ikke. Har med NAV kontoerne å gjøre, de fleste sitter å drikker kaffi dagen lang og gidder ikke bry seg. Kjenner mange som har hatt problemer med NAV, de er ikke de raskeste med å få ut pengene når de skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...