Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg overlever ikke dette. Jeg har hypermesis, hatt det i to uker bare, men kroppen er så tappet at det føles ut som om jeg skal dø. Kjenner ikke henene mine lenger. Ingen hjelp å få, prøvd alt. Akupunktur, afripan, ingefær, sebands, homeopati.. Jeg var hos legen i forrige uke og sa jeg kom til å gi opp fordi jeg har det så jævlig, da sa han javel og ga meg nummer til å bestille time til abort. Jeg dro også til privat lege, fordi jeg følte at en måtte gi meg et bedre svar. men han sa bare at jeg mest sannsylig ville ha det slik som jeg hadde det sist svangerskap igjen (det vil si et helvete i 30 uker) Han fortalte at undersøkelser fra usa viser at minst 10 prosent av alle hypermesis graviditeter ender med at m prov abort. Jeg har bestilt time til tirsdag. Jeg har ikke krefter igjen til å holde ut. Jeg vil bli lagt inn, men tilfredstiller ikke kravene har jeg skjønt, siden jeg ikke har gått ned mye i vekt, bare 1,5 kilo.. brekker meg 200 ganger om dagen og natten med kaster ikke mye opp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139518987-bestilt-time-til-abort-er-s%C3%A5-desperat-hyperemesis/
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #2 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei HI! Skjønner at du har det vondt nå og det er jo nok ikke noe fristende å være i en slik tilstand i 30 uker. Jeg syntes også at legen din ikke gjorde en grundig nok jobb når det gjaldt problemstillingen din. Jeg tolker det som du skriver som om du ønsker å bære frem barnet, men du trenger hjelp, spesiellt mtp hypermesisen? Du burde blitt innlagt med denne diagnosen, og du burde vel ikke gå i flere uker ubehandlet? Du kan jo både være dehydrert og annet? Er det noe måte som du ser selv kunne ført til at du klarte å holde ut? Hvis det er en måte du kan se for deg at dette kan gå bra, så kan du ikke fortelle det til legen din? Si hva du ønsker, tenker og har behov for, evt skrive et brev til han? Jeg vet ikke hvor mange barn du har, men hvordan ville det blitt om du tok abort nå og ble gravid igjen senere? Ville det ikke blitt det samme? Hvis dette f.eks er det andre barnet ditt, så bit tenne sammen og hold ut! Så kan du gi deg etter dette? Ønsker deg virkelig lykke til og håper at du får den hjelpen og støtten du trenger for å klare dette! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139518987-bestilt-time-til-abort-er-s%C3%A5-desperat-hyperemesis/#findComment-139520195
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Del Skrevet 26. januar 2009 Be om en ny time med en gynekolog dette er det teiteste jeg har hørt fra en lege på lenge.Hadde selv hypermesis sist og ble innlagt før jeg var utslitt tok postafen hver eneste dag.Lykke til videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139518987-bestilt-time-til-abort-er-s%C3%A5-desperat-hyperemesis/#findComment-139523901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå