Gå til innhold

... da var det slutt på teppepølse i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp inne på soverommet og der lå Snuppelure med helseteppet sitt over hodet... huff og huff... virker ikke som hun syntes det gjorde noe selv, men det var et skummelt syn. Har hatt det i en pølse i hodeenden på senga siden hun var helt liten, tenkte senest i går på om jeg skulle ta det bort, men hun har aldri vist noen interesse for det så.... Men hvis det er andre dustemikkelmødre på dib som har teppe i senga kan de jo vurdere å fjerne det nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis hun ikke trives når du tar det bort kan du jo legge det under lakenet:)

Skrevet

Skulle jeg også til å skrive også.:) Funker veldig bra å ta det under lakenet !

Skrevet

Uff og huff!! Det er ikke noe moro å finne! Få deg en babycall med video. Perfekt for de litt nervøse mødre.

Og det er her jeg motsier meg selv og beviser atter en gang hvor paranoid jeg egentlig er. Siden slike ting er strengt frarådet fra det Canadiske helsedepartmentet er det ingen tepper, kosedyr eller sprinkelbeskyttere i hans seng. Jeg har gjort to unntak for lammeskinnet og dynen og som er festet nederst i sengen så han ikke kan dra den over hodet. Jeg er heldigvis velsignet med et barn som synes det er helt greit å ligge i en seng som er stort som et hus for han.

Skrevet

Snuppa mi også har et teppet som ligger som en pølse rundt hodet hennes, og hun har brukt det til å kose med før hun sovner i flere mnd'er nå. Da ender det ofte over ansiktet hennes. Men jeg tenker ikke så mye på det, jeg bare går inn litt etter hun har sovnet, og legger det til side, eller ruller det til en pølse igjen og legger det rundt hodet hennes på nytt.

Skrevet

Ett lite tips til de som liker kosekluter. Jeg festa to gulpeduker på hver side. Slik at de kom borti hodet på hver side..uten fare for at de skulle bli liggende over ansiktet.Knøt de i sprinkelsenga på hver side.

Skrevet

Rull sammen teppet eller en håndduk (har gåt tover til håndduk nå, får en lengre pølse da, ettersom han er blitt så stor) og putt pølsa inni ei tynnstrømpebukse. Da holder pølsa seg sammen. Så putter jeg det under lakenet i tillegg jeg da:)

Skrevet

Hvor gamle er disse babyene her da? Jenta mi begynte med koseklut da hun var 1-2 mnd. Fikk ha den løst sammen med seg, men var jo ofte å så til henne da. Var litt redd for om hun fikk puste.. Men selvsagt får de det, når det ikke er helt tett og ikke ligger trykket inntill de. Skal mye til for at en klut eller et helseteppe som ligger over ansiktet gjør at de ikke puster. De har vel også evnen til å flytte den selv når de fikk den over seg i utgangspunktet. Jenta mi ville ha kluten liggende over ansiktet, så etterhvert fikk hun det til hun hadde sovnet, også flyttet jeg den litt når hun hadde sovnet. For selv om jeg prøver å berolige dere nå, så er jeg egentlig litt av en hønemor selv!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...