Gå til innhold

Hvor mye syntes dere det er greit å betale for en brukt MacLaren Xrl?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg syntes 1500,- er en ok pris, men da må den være i helt fin stand! Og helst ikke så altfor gammel tenker jeg! Er jo ikke noe i veien for å kjøpe en brukt om den ser bra ut.

vi kjøpte vår mclaren xlr for ca 1 år siden og betalte 2999,- for den da også, så det er vel i grunn et tilbud de har året rundt. Ville ikke hengt meg opp i det:)

Hvis kvittering fulgte med, slik at fet var garanti igjen, og vognen var lite brukt og pen så hadde jeg da heller gitt 2000,- for en brukt enn 3000,- for en ny.. Det er jo en type vogn som ofte blir lite brukt og da kun i kjøpesenter o.l. inne..

Jeg hadde heller kjøpt en ny til 3000,- enn en brukt til 2000,- Så lenge det er brukt skal man ikke ta med enn halv pris mener nå jeg. Syntes folk selger brukte ting ALT for dyrt. Ellers kan du bestille fra Tyskland...

Annonse

I Tyskland koster denne vogna XRL, fra 259 eur, så uansett om du skal hente den i Tyskland, hente den i Svverige eller få den sendt til Norge så blir det uansett ganske lik ny-pris som i Norge. Dessuten er det vanskelig på kreve noe på garantien hvis vogna er kjøpt i utlandet. Så jeg skjønner ikke tipset til henne over, hun kan umulig ha sjekket prisene...

Nei, jeg får se hva jeg får tak i. Men tror jeg kjøper en ny til 3000,- med mindre jeg får tak i en til 1500,- Eventuelt kjøper jeg bare en Xt..Det er vel en rimelig god vogn det også...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...