<superted> Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 kan du en karnevalsang?den skal brukes i barnehagen i sammling.tusen takk viss du gidder skrive den ned,for jeg kommer ikke på noen!Vet det er en med melodien til "jeg gikk meg over sjø og land" men kommer ikke på hvordan den er... )
mams1979+2små Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 å ja.. jeg kan egentlig en... men husker ikke helt i farten. Kunne funnet den i morra på jobb, men du har vel sikkert fått hjelp av noen kloke damer her innen det:)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Åh...hvem var det som hadde den jeg tenker på da tro?!... "karneval...du skal på kar-ne-val! Masken på, skynd deg nå, KAR-NE-VAL!" *nynne....nynne* "sminke og pudder, nå har du sjansen, lek og vær fri.." Husker bare bruddstykker!...pokker..den er jo egentlig veldig fin!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Karneval (av Eyvind Skeie og Bjørn Tonhagen) Ref Masken på, skynd deg nå, karneval. Masken på du skal på karneval Karneval, du skal på karneval Skynd deg deg nå, skynd deg på karneval Tiden er inne, bli til en annen finn ditt kostyme, hvem du vil bli Stå foran speilet, sminke og pudder nå har du sjansen, lek og vær fri Ref Karnevalstiden, bli til en annen bli den du ønsker, nå har du sjans' Finn ditt kostyme stå foran speilet nå kan du danse karnevalsdans Ref JEG FANT!!!!!!!!!!!!!!!!!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Jeg får jo ikke forklart melodien da..men håper du kan den?
<superted> Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2009 nei er litt usikker på melodien..men jeg kan høre med di andre på jobb.Nå har jeg vertfall teksten :-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Får håpe de kan den ) Er fra portveien 2 denne, om det hjelper noe på husk'en til de du spør.
pelsdotten Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Mel; jeg gikk meg over sjø og land Til karneval jeg drar avsted, der er så mye rart å se! Og hvem er det som kommer der - jeg tror det er en [løve] [Kari] er en løve, en løve, en løve, Kari er en lø-øve, en or'ntli' fin løve! Så bytter du ut navn og dyr/ting med hvem som kommer og viser frem kostymet sitt. Kjempefin måte å vise frem alle, karneval er stor stas for hver enkelt, veldig kjekt å få vise seg frem, store forventninger til en slik dag! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå